ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 feb, 2012 01:01 |
|
themarauder
Lärare |
Tror faktiskt att jag föredrar Kirk Hammett. En riktigt bra teknisk gitarrist alltså! Dock så är jag inte så säker på om örat är med honom.
![]() Vid närmare eftertanke har jag faktiskt ingen åsikt, haha! EDIT: och med tanke på att jag mest lyssnar på metallica och inte riktigt har koll på deras utseenden, hoppas jag verkligen att bilden är på Kirk haha. =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD
19 feb, 2012 01:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =) =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:15 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Allt är bra med mig Heei Neville, hoppas att allt är bra med dig.
19 feb, 2012 01:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =) Gary fu*ing Oldman in my heart 4 evah!!! ♥ 19 feb, 2012 01:40 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =) Gary fu*ing Oldman in my heart 4 evah!!! ♥ Gary Oldman. Han känns så "ärlig". "Riktig". Hjärta. =) - just like themarauder 19 feb, 2012 01:43 |
|
Borttagen
|
Gary Oldman är inte bara Gary Oldman, han är gud. Jag kan utan tvekan säga att jag lätt skulle fumpa min snubbe ör honom haha nej men min kille skulle till och med ta honom, vi är båda dökära i honom xD
19 feb, 2012 01:57 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Gary Oldman är inte bara Gary Oldman, han är gud. Jag kan utan tvekan säga att jag lätt skulle fumpa min snubbe ör honom haha nej men min kille skulle till och med ta honom, vi är båda dökära i honom xD Spoiler: Tryck här för att visa! =) - just like themarauder 19 feb, 2012 02:03 |
|
Borttagen
|
*gilla* ^^ nu tänker du!
19 feb, 2012 02:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen