Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ⓕamiljen-snacktråd!

Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!

1 2 3 ... 71 72 73 ... 147 148 149
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Heei Neville, hoppas att allt är bra med dig. Jag sitter och dräglar över Tuomas Holopainen i Nightwish, kan inte sluta kolla in i hans ljuva ögon! :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc05.deviantart.net%2Ffs46%2Ff%2F2009%2F213%2F5%2Ff%2FTuomas_Holopainen_by_ButterflyOfNightfall.jpg

19 feb, 2012 01:01

themarauder
Lärare

Avatar


Tror faktiskt att jag föredrar Kirk Hammett. En riktigt bra teknisk gitarrist alltså! Dock så är jag inte så säker på om örat är med honom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.doseofmetal.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F11%2Fkirk1.jpg

Vid närmare eftertanke har jag faktiskt ingen åsikt, haha!

EDIT: och med tanke på att jag mest lyssnar på metallica och inte riktigt har koll på deras utseenden, hoppas jag verkligen att bilden är på Kirk haha.

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 01:08

Borttagen

Avatar


Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD

19 feb, 2012 01:12

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD

Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =)

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 01:15

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Heei Neville, hoppas att allt är bra med dig. Jag sitter och dräglar över Tuomas Holopainen i Nightwish, kan inte sluta kolla in i hans ljuva ögon! :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc05.deviantart.net%2Ffs46%2Ff%2F2009%2F213%2F5%2Ff%2FTuomas_Holopainen_by_ButterflyOfNightfall.jpg
Allt är bra med mig Hoppas allt är bra med dig också ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

19 feb, 2012 01:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD

Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =)


Gary fu*ing Oldman in my heart 4 evah!!! ♥

19 feb, 2012 01:40

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Men han är ju inge snygg nån stans hehe Tuomas har ju för fasen ALLT! fastnade liksom för blicken samt ansiktsstrukturen... den där killen ser för exotisk ut för mig xD

Han är lite för "jag är en musiker"-kille. Han har dock all potential! Gary Oldman som Dracula dock.... tjoho =)


Gary fu*ing Oldman in my heart 4 evah!!! ♥


Gary Oldman. Han känns så "ärlig". "Riktig". Hjärta.

=) - just like themarauder

19 feb, 2012 01:43

Borttagen

Avatar


Gary Oldman är inte bara Gary Oldman, han är gud. Jag kan utan tvekan säga att jag lätt skulle fumpa min snubbe ör honom haha nej men min kille skulle till och med ta honom, vi är båda dökära i honom xD

19 feb, 2012 01:57

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gary Oldman är inte bara Gary Oldman, han är gud. Jag kan utan tvekan säga att jag lätt skulle fumpa min snubbe ör honom haha nej men min kille skulle till och med ta honom, vi är båda dökära i honom xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Världens bäst fungerande trekant? haha


=) - just like themarauder

19 feb, 2012 02:03

Borttagen

Avatar


*gilla* ^^ nu tänker du!

19 feb, 2012 02:09

1 2 3 ... 71 72 73 ... 147 148 149

Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!

Du får inte svara på den här tråden.