(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vipratten
Elev |
Ojojoj, fantastiskt!
Tro mig, jag vet hur det är med mycket skolarbete. Nationella hela terminen som kommer liksom. Yey. Då är det bra att man kan hänga på mugglis i stället Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
29 feb, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Jag har oxå nationella nu. (jag går i sexan)
29 feb, 2012 11:35 |
|
Elena Dobrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har oxå nationella nu. (jag går i sexan) Vi har haft nationella fast bara i svenska. [/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy. 29 feb, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Ja, vi med. Undrar vad nästa är...
29 feb, 2012 16:00 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Ska inte ha nationella fören om två år.
går i sjuan Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 29 feb, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Vad är nationella?
I Don´t Really Understand 29 feb, 2012 16:49 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är nationella? I Don´t Really Understand Nationella proven. Prov som alla elever i Sverige gör i vissa årskurser. Trean, sexan och nian är det väl?? (För det ändrades väl?? Jag har bara gjort en gång tidigare, i femman, men jag tror inte det är femman längre.) 29 feb, 2012 17:05 |
|
AlexZz
Elev |
29 feb, 2012 17:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av AlexZz: 1998 var den sista årskursen som slapp göra i 6:an tror jag XD *lycklig* Lycklig är ordet. (Ok, jag gillar prov för det mesta, men just nationella var lite för nervöst för min smak) Fast börjar vi inte gå lite OT igen?? Vi kanske borde återgå till att vänta och hoppas att det kommer ett nytt kapitel. 29 feb, 2012 17:19 |
|
AlexZz
Elev |
29 feb, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen