@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
JAG BEHÖVER HJÄLP
vilken låt ska jag göra en cover på (okej, bara sjunga då) och lägga upp på Soundcloud?
5 sep, 2012 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: JAG BEHÖVER HJÄLP vilken låt ska jag göra en cover på (okej, bara sjunga då) och lägga upp på Soundcloud? Total Eclipse Of The Heart? :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 16:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: JAG BEHÖVER HJÄLP vilken låt ska jag göra en cover på (okej, bara sjunga då) och lägga upp på Soundcloud? Total Eclipse Of The Heart? :> kan prova
5 sep, 2012 16:02 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, vad tråkigt jag har. x_x
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 16:03 |
|
baramin
Elev |
Måste hitta praoplats idag. Stöd mig inför det läskiga ringandet, tack.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 sep, 2012 16:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av baramin: Måste hitta praoplats idag. Stöd mig inför det läskiga ringandet, tack. Lycka till Det värsta de kan göra är att säga nej, och då är det bara att ringa nästa
5 sep, 2012 16:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 sep, 2012 16:08 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av EmahS: Nämen tack! Jag vet att det bästa är att få det gjort, kommer ihåg från förra året att jag tänkte "NEJ GUD NEJ" innan, men om de sa nej så kändes det bara som jaha. Men uh, det är läskigt. Skrivet av baramin: Måste hitta praoplats idag. Stöd mig inför det läskiga ringandet, tack. Lycka till Det värsta de kan göra är att säga nej, och då är det bara att ringa nästa she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 sep, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vad irriterande jag blir på att man måste skriva ner en jävla kod varenda gång man vill chatta på Omegle.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 16:09 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av EmahS: Nämen tack! Jag vet att det bästa är att få det gjort, kommer ihåg från förra året att jag tänkte "NEJ GUD NEJ" innan, men om de sa nej så kändes det bara som jaha. Men uh, det är läskigt. Skrivet av baramin: Måste hitta praoplats idag. Stöd mig inför det läskiga ringandet, tack. Lycka till Det värsta de kan göra är att säga nej, och då är det bara att ringa nästa Jag vet precis hur läskigt det är. Jag hatar att ringa. Men man kan tänka att man får belöna sig själv efter. Kanske en glass, eller något gott
5 sep, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen