@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
5 sep, 2012 13:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av EmahS: Är det vanligt? o.oSkrivet av LolFeelings: Skrivet av EmahS: Det rindge inte igen... x_xSkrivet av LolFeelings: Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt... ofta är det företag och liknande som har skyddade nr. Brukar alltid svara, du behöver ju inte säga ditt namn, utan bara "hej/hallå"... och är det något läskigt så kan du klicka haha. bara att låtsas att det bröts liksom Har alltid typ varit livrädd för att svara i telefon när det inte är någon jag känner/ringa till någon annan än någon i min familj... jag vet inte om det är särskilt vanligt. Det är MÅNGA som har fobi för att prata i telefon, och jag tycker också det är jobbigt. Men nu när jag jobbar så måste jag. och har börjat inse att det inte är så farligt faktiskt. och som sagt, man har alltid räddningen att klicka. och bara låtsas som att det bryts. Inga jag känner har svårt för det och jag kan liksom inte förklara för dem hur det känns, eller varför. Det är jätteskumt o.o Men om jag nu skulle ha en "fobi" så undrar jag hur den kunde existera egentligen, haha
5 sep, 2012 13:47 |
|
baramin
Elev |
Måste fixa praoplats idag. Skjut mig.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 sep, 2012 14:06 |
|
Ingis
Elev |
Jag är död. Jag är fan död.
o__________________________o TITTA PÅ DEN VIDEON EFTER ALLA DESSA ÅR. O_____O Nej, det är inte fake. Det är på riktigt. O.O ![]() ![]()
5 sep, 2012 14:25 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Ingis: Jag är död. Jag är fan död. o__________________________o TITTA PÅ DEN VIDEON EFTER ALLA DESSA ÅR. O_____O Nej, det är inte fake. Det är på riktigt. O.O Dock böjde en väl apotekarna så back in the days?Rätt säker på att det är gammelsvenska och inte någon himla Arne haha. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 sep, 2012 14:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Så jäcla lågt-.- fattar dom inte att det dom gör och säger kan såra andra???
Hej 5 sep, 2012 15:16 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Ingis: Jag är död. Jag är fan död. o__________________________o TITTA PÅ DEN VIDEON EFTER ALLA DESSA ÅR. O_____O Nej, det är inte fake. Det är på riktigt. O.O Dock böjde en väl apotekarna så back in the days?Rätt säker på att det är gammelsvenska och inte någon himla Arne haha. Tja... jag visste att det var Apotekarnes. och vad jag har googlat mig fram till innan, så är Apotekarnes gammal grammatik då vi hade genus i orden. Erik var den gode sonen, Hanna var den goda dottern. Förstår ni vad jag menar? Det här är iallafall vad de flesta tror. Den lär ju inte heta Apotek-Arnes iallafall
5 sep, 2012 15:33 |
|
MonsterCookie
Elev |
Wow I could actually FEEL my heart break lol
wolfstar deserved better. 5 sep, 2012 15:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Så jäcla lågt-.- fattar dom inte att det dom gör och säger kan såra andra??? vill du uggla? ♥
5 sep, 2012 15:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av EmahS: Är det vanligt? o.oSkrivet av LolFeelings: Skrivet av EmahS: Det rindge inte igen... x_xSkrivet av LolFeelings: Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt... ofta är det företag och liknande som har skyddade nr. Brukar alltid svara, du behöver ju inte säga ditt namn, utan bara "hej/hallå"... och är det något läskigt så kan du klicka haha. bara att låtsas att det bröts liksom Har alltid typ varit livrädd för att svara i telefon när det inte är någon jag känner/ringa till någon annan än någon i min familj... jag vet inte om det är särskilt vanligt. Det är MÅNGA som har fobi för att prata i telefon, och jag tycker också det är jobbigt. Men nu när jag jobbar så måste jag. och har börjat inse att det inte är så farligt faktiskt. och som sagt, man har alltid räddningen att klicka. och bara låtsas som att det bryts. Inga jag känner har svårt för det och jag kan liksom inte förklara för dem hur det känns, eller varför. Det är jätteskumt o.o Men om jag nu skulle ha en "fobi" så undrar jag hur den kunde existera egentligen, haha Jag har väl ingen fobi mot det direkt men tycker inte heller om att prata i telefon. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen