@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
5 sep, 2012 11:18 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 sep, 2012 12:06 |
|
Regulus
Elev |
5 sep, 2012 12:23 |
|
LoonyMe
Elev |
5 sep, 2012 12:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt...
5 sep, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
jag äter godis.
5 sep, 2012 13:22 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt... ofta är det företag och liknande som har skyddade nr. Brukar alltid svara, du behöver ju inte säga ditt namn, utan bara "hej/hallå"... och är det något läskigt så kan du klicka haha. bara att låtsas att det bröts liksom
5 sep, 2012 13:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 sep, 2012 13:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av EmahS: Det rindge inte igen... x_xSkrivet av LolFeelings: Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt... ofta är det företag och liknande som har skyddade nr. Brukar alltid svara, du behöver ju inte säga ditt namn, utan bara "hej/hallå"... och är det något läskigt så kan du klicka haha. bara att låtsas att det bröts liksom Har alltid typ varit livrädd för att svara i telefon när det inte är någon jag känner/ringa till någon annan än någon i min familj... jag vet inte om det är särskilt vanligt.
5 sep, 2012 13:30 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av EmahS: Det rindge inte igen... x_xSkrivet av LolFeelings: Jag klarar inte av att svara i telefon när det står något som "Skyddat nummer"... jag klarar det helt enkelt inte, och för att jag inte svarar får jag nästan ångest över vad det kunde vara, tänk om det var något viktigt... ofta är det företag och liknande som har skyddade nr. Brukar alltid svara, du behöver ju inte säga ditt namn, utan bara "hej/hallå"... och är det något läskigt så kan du klicka haha. bara att låtsas att det bröts liksom Har alltid typ varit livrädd för att svara i telefon när det inte är någon jag känner/ringa till någon annan än någon i min familj... jag vet inte om det är särskilt vanligt. Det är MÅNGA som har fobi för att prata i telefon, och jag tycker också det är jobbigt. Men nu när jag jobbar så måste jag. och har börjat inse att det inte är så farligt faktiskt. och som sagt, man har alltid räddningen att klicka. och bara låtsas som att det bryts.
5 sep, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen