@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Åh. Nu är det jobbigt!
Jag kan absolut inte sova med mitt fönster stängt. MEN det blåser, så rullgardinen studsar mot fönsterkarmen. SLUTA BLÅS!
4 sep, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Snart har jag fått igång Läderbyxmaffian med Captain Läderhosen
Han måste bara köpa läderbyxor först. *stolt* 4 sep, 2012 23:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 sep, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Blööö... Orkar inte gå ur sängen idag!
5 sep, 2012 06:50 |
|
Borttagen
|
Ska snart gå ut till bussen...
5 sep, 2012 06:51 |
|
Lunah~
Elev |
Förlår alla mugglisar, men jag kommer tyvärr att vara väääldigt inaktiv, nu när skolan och alla träningar börjat, fast jag ska försöka vara inne så mycket som möjligt! ♥♥
5 sep, 2012 07:10 |
|
MizzNina
Elev |
Bra Nina, klicka på ett av låtförslagen när du går in på spotify bara.
Jag kommer aldrig få den här låten ur skallen igen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 sep, 2012 07:25 |
|
Corriiz
Elev |
5 sep, 2012 07:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 sep, 2012 07:32 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jaa, om jag kan.... Sjuk D: Onej!!! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 5 sep, 2012 07:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen