Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Orange helt klart, en av mina största favoritfärger!
11 feb, 2014 10:01 |
|
Ginny00
Elev |
Jag svarar på frågan för 8 februari nu känner jag, NATURGODIS all the freaking way!
11 feb, 2014 10:49 |
|
Solkatten
Elev |
Brun.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 feb, 2014 11:04 |
|
Borttagen
|
Gillar inte direkt någon av dem. Men orange är nice för Halloween och brun är nice för gamla saker. Så jag säger nog brunt för gamla, bruna, läderinbundna böcker ♥
11 feb, 2014 13:31 |
|
Torazu
Elev |
11 feb, 2014 15:31 |
|
Borttagen
|
Brun, tycker den känns så lugn, trygg och jordnära. Orange är så skrikigt och jobbigt.
11 feb, 2014 15:45 |
|
MizzNina
Elev |
Älskar orange men väljer brun. Precis som Cave Trouble sa, så är brunt en sån lugn färg och det gillar jag.
Brun känns dessutom som en mjukare färg, där orange känns lite vass. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 feb, 2014 15:54 |
|
Little J
Elev |
11 feb, 2014 15:57 |
|
Ginny369
Elev |
orange
11 feb, 2014 16:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Brun, mest för att jag älskar olika nyanser av omålat trä i inredningen och det är en varm, härlig nyans som gör sitt i det lilla dolda.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 feb, 2014 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen