@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
4 sep, 2012 21:47 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: här går malie som en patetisk liten 12åring och har blivit kär igen. jag hatar mig själv. azsxdcfgvbhjgfdxsza<zsdfd pls pls pls malie pls tell me ♏︎ 4 sep, 2012 21:48 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: här går malie som en patetisk liten 12åring och har blivit kär igen. jag hatar mig själv. azsxdcfgvbhjgfdxsza<zsdfd pls pls pls malie pls tell me NO WAY BYATCH ... kke nåndag if ur lucky. Spoiler: Tryck här för att visa!
4 sep, 2012 21:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har Cara plaska runt i vattnet med väst och hantlar
Btw är det nån söt mugglis som har lust att slänga iväg en uggla?? ![]()
4 sep, 2012 21:56 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Känns väldigt bra att gå in på profilen och läsa "Ålder: 13" 8D Åh, när fyllde du år?? Men vänta lite här va, går du i åttan och e 13??! o.O Idag Yep 4 sep, 2012 22:20 |
|
Cykel
Elev |
Jag har startat en blogg!!!
http://cykelgrejer.blogspot.se/ Den är naturligtvis jättefin, så jag tycker ni ska besöka den! Där kommer jag lägga uppp bilder och inlägg om saker jag pysslat ihop.
4 sep, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Känns väldigt bra att gå in på profilen och läsa "Ålder: 13" 8D Åh, när fyllde du år?? Men vänta lite här va, går du i åttan och e 13??! o.O Idag Yep Grattis ♥ Jaha, då fattar jag xD 4 sep, 2012 22:23 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Känns väldigt bra att gå in på profilen och läsa "Ålder: 13" 8D Åh, när fyllde du år?? Men vänta lite här va, går du i åttan och e 13??! o.O Idag Yep Grattis ♥ Jaha, då fattar jag xD Tack Aa 4 sep, 2012 22:24 |
|
M4L13
Elev |
4 sep, 2012 22:32 |
|
PotterHunger
Elev |
Euhm... pappa och mamma har köpt en ny säng idag. Och jag satt forever alone och tittade på TV i deras rum (Hade ingen lust att se House).
Fyfasen vad hård den var. Dööööör. Föredrar golvet framför den sängen. Nej men seriöst. O.O Jag fick sträcka på mig vart tionde minut. Dock fick jag ändå (ursäkta) svinont i ryggen. Suck. Och stackars dem. Hur kan man sova på en sten? Good luck xD Läs min profil för info... 4 sep, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen