Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7181 7182 7183 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion

Ehhhh... *avundsjuk*


Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3

Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag
Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag

Everything is Dramione and nothing hurts.

4 sep, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion

Ehhhh... *avundsjuk*


Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3

Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag
Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag


Aha!
Hemstudiedagar låter trevligt

Jag har sovmorgon imorgon, sen har vi matte, lunch, engelska och naturkunskap bara b-veckor (nästa vecka då) så onsdagar är helt okej :3

Torsdagar däremot är fullbokade, typ. xD

4 sep, 2012 19:14

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion

Ehhhh... *avundsjuk*


Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3

Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag
Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag


Aha!
Hemstudiedagar låter trevligt

Jag har sovmorgon imorgon, sen har vi matte, lunch, engelska och naturkunskap bara b-veckor (nästa vecka då) så onsdagar är helt okej :3

Torsdagar däremot är fullbokade, typ. xD

Åhh jag skulle också vilja ha sovmorgon

Everything is Dramione and nothing hurts.

4 sep, 2012 19:15

scarhead
Lärare

Avatar


Jag vet inte hur jag ska göra för jag är så glad för jag är i Stockholm om fyra dagar med mugglisar JSHASDFDBFJFH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

4 sep, 2012 19:28

Cyachi
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Cyachi:
Skaffade precis twitter HAHA känner mig seg...

Vad heter du? Jag kan bli din första följare

Haha åh vad söt du är! Var dock två randoms som började följa mig direkt... Heter iallafall _Mikaela_Maria_!

4 sep, 2012 19:29

EMELESEL
Elev

Avatar


Alltså jag har så tråkigt så jag pysslar med kollosalt ointressanta saker. Mellanklockan
16.33 och 19.33 idag så har mugglisfolket skickat 1134 meddelanden till varandra.

4 sep, 2012 19:34

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior!
Häftigt, vilken sport?

Haha, det är ingen sport, STS är en organisation som erbjuder utlandsstudier och utbytesprogram. Jag vill nämligen åka som utbytesstudent till USA nästa år!
Oh...haha *oallmänbildad*

4 sep, 2012 19:38

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior!
Häftigt, vilken sport?

Haha, det är ingen sport, STS är en organisation som erbjuder utlandsstudier och utbytesprogram. Jag vill nämligen åka som utbytesstudent till USA nästa år!
Oh...haha *oallmänbildad*

Hahaha men det är ju inte så lätt att veta

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

4 sep, 2012 19:38

Solkatten
Elev

Avatar


Oh, look. Jag har 569 galleoner

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 sep, 2012 19:40

M4L13
Elev

Avatar


jag
är
trööööööötttttt xC

säg åt pewdiepie att lägga upp minst 5 avsnitt av happy wheels och 2 avsnitt av portal 2 med pewdiecry .___.
NU.
och att diskaen ska diska sig själv '-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

4 sep, 2012 19:43

1 2 3 ... 7181 7182 7183 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.