@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion Ehhhh... *avundsjuk* Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3 Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag Everything is Dramione and nothing hurts. 4 sep, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion Ehhhh... *avundsjuk* Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3 Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag Aha! Hemstudiedagar låter trevligt Jag har sovmorgon imorgon, sen har vi matte, lunch, engelska och naturkunskap bara b-veckor (nästa vecka då) så onsdagar är helt okej :3 Torsdagar däremot är fullbokade, typ. xD 4 sep, 2012 19:14 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion Ehhhh... *avundsjuk* Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3 Det bestämmer jag i och för sig själv...men 8.30 till 14.15 går jag Fast på torsdag och fredag är det hemstudiedag Aha! Hemstudiedagar låter trevligt Jag har sovmorgon imorgon, sen har vi matte, lunch, engelska och naturkunskap bara b-veckor (nästa vecka då) så onsdagar är helt okej :3 Torsdagar däremot är fullbokade, typ. xD Åhh jag skulle också vilja ha sovmorgon Everything is Dramione and nothing hurts. 4 sep, 2012 19:15 |
|
scarhead
Lärare |
Jag vet inte hur jag ska göra för jag är så glad för jag är i Stockholm om fyra dagar med mugglisar JSHASDFDBFJFH
4 sep, 2012 19:28 |
|
Cyachi
Elev |
Haha åh vad söt du är! Var dock två randoms som började följa mig direkt... Heter iallafall _Mikaela_Maria_! 4 sep, 2012 19:29 |
|
EMELESEL
Elev |
Alltså jag har så tråkigt så jag pysslar med kollosalt ointressanta saker. Mellanklockan
16.33 och 19.33 idag så har mugglisfolket skickat 1134 meddelanden till varandra. 4 sep, 2012 19:34 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Oh...haha *oallmänbildad* Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Häftigt, vilken sport? Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior! Haha, det är ingen sport, STS är en organisation som erbjuder utlandsstudier och utbytesprogram. Jag vill nämligen åka som utbytesstudent till USA nästa år! 4 sep, 2012 19:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Oh...haha *oallmänbildad* Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Häftigt, vilken sport? Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior! Haha, det är ingen sport, STS är en organisation som erbjuder utlandsstudier och utbytesprogram. Jag vill nämligen åka som utbytesstudent till USA nästa år! Hahaha men det är ju inte så lätt att veta
4 sep, 2012 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Oh, look. Jag har 569 galleoner
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2012 19:40 |
|
M4L13
Elev |
jag
är trööööööötttttt xC säg åt pewdiepie att lägga upp minst 5 avsnitt av happy wheels och 2 avsnitt av portal 2 med pewdiecry .___. NU. och att diskaen ska diska sig själv '-'
4 sep, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen