@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, jag vet inte vad jag ska skriva på just nu.
jag har skrivit jätte på Utan dig lyser stjärnorna (min ff) så jag orkar inte det just nu. annars har jag en annan som typ handlar om jag och killen jag gillar och hans klass, men eftersom att mamma är här vill jag inte att hon ska se. Annars kan jag göra en ny novell, men vad ska den handla om? 4 sep, 2012 18:46 |
|
scarhead
Lärare |
4 sep, 2012 18:49 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Häftigt, vilken sport? Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior! 4 sep, 2012 18:50 |
|
Cyachi
Elev |
Skaffade precis twitter HAHA känner mig seg...
4 sep, 2012 18:55 |
|
Conflate
Elev |
Min nya klass är tråkig. Seriously. Jättetråkig. Typp bara de från min gamla skola och... en annan har humor. .___.
Någon kan flytta mig till 7E please?
4 sep, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion
4 sep, 2012 19:03 |
|
Ginnyy
Elev |
4 sep, 2012 19:07 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion Ehhhh... *avundsjuk* Everything is Dramione and nothing hurts. 4 sep, 2012 19:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av The Noble Lion: Häftigt, vilken sport? Jag ska på informations möte hos STS på lördag ♥ ska se om man kan åka som senior även fast man egentligen borde vara junior! Haha, det är ingen sport, STS är en organisation som erbjuder utlandsstudier och utbytesprogram. Jag vill nämligen åka som utbytesstudent till USA nästa år!
4 sep, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Bara två lektioner imorgon, men om vår engelska-lärare fortfarande är sjuk så är det bara en lektion Ehhhh... *avundsjuk* Haha. Hur många lektioner har du imorgon? :3 4 sep, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen