Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Lösgodis. Jag har väldigt svårt för nötter, annars kan naturgodis vara okej. Men äter hellre lösgodis!
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 8 feb, 2014 19:33 |
|
Torazu
Elev |
9 feb, 2014 00:37 |
|
Borttagen
|
vanligt lösgodis because of obvious reasons, visst naturgodis är kanske nyttigare och allt men ja, jag föredrar goda grejer framför halvt goda grejer ^^
9 feb, 2014 01:07 |
|
Borttagen
|
Tror nog lösgodis, gillar nötter och så men jag har aldrig direkt ätit så mycket naturgodis
9 feb, 2014 14:01 |
|
Borttagen
|
lösgodis ftw!
naturgodis är ju nyttigare men det orkar jag inte bry mig ett skit om hahah. 9 feb, 2014 14:03 |
|
IamAK
Elev |
naturgodis
9 feb, 2014 19:16 |
|
melle-hjrta
Elev |
Naturgodis ♥♥♥
9 feb, 2014 21:20 |
|
Little J
Elev |
10 feb, 2014 14:25 |
|
Ladusvalan
Elev |
Visserligen tror jag inte att naturgodis är särskilt mycket nyttigare egentligen (i alla fall inte om man väljer de där smarriga sorterna, doppade i choklad och yoghurt). Men även dessa underbara, choklad-/yoghurtdoppade godisar är ju - enligt mig - fantastiskt goda! Och eftersom det är choklad som är det absolut godaste i godisväg (plus att naturgodis känns fräschare och är bättre för miljön) så väljer jag naturgodis.
Resultat i frågan "vanligt lösgodis eller naturgodis?": 11-6 till "vanligt" lösgodis! Obs! Ny fråga i första inlägget! 11 feb, 2014 08:15 |
|
missy moon
Elev |
11 feb, 2014 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen