Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Mycket svår fråga, enligt mig, men jag tror ändå att jag väljer kroppkakor, eftersom det liksom känns mer exklusivt. ;-)
Skrivet av Borttagen: Är vegetarian så absolut rårakor! : ) Det finns ju vegetariska kroppkakor också! Har inte smakat själv, men jag har sett nåt recept där kroppkakorna var fyllda med champinjoner. Det såg mycket gott ut! :-) Resultat i frågan "rårakor eller kroppkakor?": 6-3 till rårakor! Obs! Ny fråga i första inlägget! 8 feb, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ladusvalan: Mycket svår fråga, enligt mig, men jag tror ändå att jag väljer kroppkakor, eftersom det liksom känns mer exklusivt. ;-) Skrivet av Borttagen: Är vegetarian så absolut rårakor! : ) Det finns ju vegetariska kroppkakor också! Har inte smakat själv, men jag har sett nåt recept där kroppkakorna var fyllda med champinjoner. Det såg mycket gott ut! :-) Resultat i frågan "rårakor eller kroppkakor?": 6-3 till rårakor! Obs! Ny fråga i första inlägget! I vilket fall som helst har jag inte ätit det xD 8 feb, 2014 15:40 |
|
YES
Elev |
Lösgodis eftersom att jag älskar godis.
Naturgodis kan också vara gott men jag tycker helt klart bättre om det andra. Whatever
8 feb, 2014 15:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Naturgodis.
Men har köpt varken eller på evigheters evigheter. Får i mig min dagliga dos mörk choklad till och från (inte minst i pms-veckan månadsvis) och nötterna samt frukt kommer med daglig kost. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 feb, 2014 16:02
Detta inlägg ändrades senast 2014-02- 8 kl. 16:37
|
|
Borttagen
|
Inget av det?
Blir väldigt "trött" på vanligt godis efter bara några få bitar, och jag har aldrig varit något direkt fan av nötter doppade i kanel eller yoghurt. Men väljer nog vanligt lösgodis ändå. 8 feb, 2014 16:19 |
|
Borttagen
|
Jag gillar lösgodis bäst, i alla fall i liten mängd! Naturgodis känns så låtsas-nyttigt, då kan man ju lika gärna köpa nötter, russin mm som de är utan att de ska vara inkladdade i massa gojs.
8 feb, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
Lösgodis undviker jag. Jag äter i princip aldrig godis (choklad och kola händer det väl att jag äter, men absolut inget annat) eftersom jag helt enkelt tycker att det smakar äckligt. Dessutom innehåller många sorters godis massor av konstiga ingredienser som jag klarar mig väldigt bra utan.
När det gäller naturgodis finns det nog någon av alla sorter som jag tycker är helt okej. Dock är jag nötallergiker, så det finns inte så många olika sorters naturgodis jag kan äta. I många sorters naturgodis är det oftast palmolja också, vilket gör att jag helst inte köper det. Varken lösgodis eller naturgodis är något jag tycker om jättemycket, men mitt val blir nog ändå naturgodis. 8 feb, 2014 17:07 |
|
Rowena
Elev |
Naturgodis, alltså nötter utan salt eller nåt annat skit runtomkring sig!
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 8 feb, 2014 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Vanligt lösgodis. Dock äter jag inte godis så mycket längre.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2014 17:45 |
|
Borttagen
|
Gillar ju båda men tycker onyttigt godis är godare så jag väljer vanligt lösgodis!
8 feb, 2014 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen