@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Här sitter jag i min ensamhet och tittar på Harry Potter puppet pals xD
3 sep, 2012 19:38 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jaha, och där hände det igen o.oSkrivet av LolFeelings: Jag tycker det är jättekonstigt när folk byter profilbild... jag tänker liksom "vem är du och hur har du fått så många inlägg" tills jag ser namnet. Förlåt Nejmen, jag var ju så van vid din gamla profilbild, men det är ju inte jag som bestämmer vad andra ska ha som bild...
3 sep, 2012 19:40 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jaha, och där hände det igen o.o Nejmen, jag var ju så van vid din gamla profilbild, men det är ju inte jag som bestämmer vad andra ska ha som bild... Du har faktiskt också bytt ett par gånger x) Men jag hade faktiskt min sen i mars! Gillar du inte min nya? ![]() ![]()
3 sep, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Känner mig hängig...
3 sep, 2012 19:47 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Afturelding: Menjodå, det känns bara jättekonstigt när man är van vid en annan o.oSkrivet av LolFeelings: Jaha, och där hände det igen o.o Nejmen, jag var ju så van vid din gamla profilbild, men det är ju inte jag som bestämmer vad andra ska ha som bild... Du har faktiskt också bytt ett par gånger x) Men jag hade faktiskt min sen i mars! Gillar du inte min nya? Och med tanke på att jag blev medlem i maj så är jag ultramegavan vid din gamla... men så klart jag gillar din nya!
3 sep, 2012 19:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Nån som vill uggla elr ngt??
Afturelding lessen att personbeskrivningen inte kom igår, hade fullt upp
3 sep, 2012 19:53 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag vill att Ida S ska acceptera min skype-förfrågan så att jag kan göra en grupp för vårat wrockband!
3 sep, 2012 20:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag hatar att min mamma alltid ska tvinga mig och torka och borsta håret, för det blir typ jättefult, det blir stor och fluffigt nertill, jättefult.
Men min mamma verkar aldrig förstå att rufsigt hår är min stil och jag vill behålla min hårfrisyr när jag lyckas komma undan den där jäkla borsten.
3 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
ahh maj gaaad
missade jag just 7169 sidan 3 sep, 2012 20:05 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Nån som vill uggla elr ngt?? Afturelding lessen att personbeskrivningen inte kom igår, hade fullt upp Absolut, ingen fara ^^ Och du kan alltid skicka en uggla ändå, eftersom att du efterlyste någon att uggla med ^^ ![]() ![]()
3 sep, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen