@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
3 sep, 2012 19:12 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 sep, 2012 19:15 |
|
Hermia
Elev |
Jag sitter efter att ännu en gång ha hört om den mördade flickan. Bara 13 år gammal blev hon, det är lika mycket som jag är. Känns så hemskt varje gång jag hör det
Once a MADling, always a MADling 3 sep, 2012 19:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför ska alla andra bli förkylda men inte jag ... ? x'D Du har tur! Det är guld värt att inte vara förkyld. Rinnande ögon är jättejobbigt och det är inte speciellt kul med halsont heller. Så jag förstår inte vad du menar...?
3 sep, 2012 19:17 |
|
M4L13
Elev |
7169 ♥
det är nåt fel på mitt hjärta D: ok no jk me det känns som den hoppar upp i halsen och dunkar där hela tiden usch det är äckligt ;_; aj Q_Q
3 sep, 2012 19:22 |
|
joel9324
Elev |
3 sep, 2012 19:23 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Ska dricka varm choklad och se på the big bang theory. sen gå och lägga sig. bra kväll Du påminnde mig just om nya tbbt imorrn! Tackar
3 sep, 2012 19:25 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tycker det är jättekonstigt när folk byter profilbild... jag tänker liksom "vem är du och hur har du fått så många inlägg" tills jag ser namnet.
3 sep, 2012 19:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: 7169 ♥ det är nåt fel på mitt hjärta D: ok no jk me det känns som den hoppar upp i halsen och dunkar där hela tiden usch det är äckligt ;_; aj Q_Q du är en alien '-'
3 sep, 2012 19:38 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag tycker det är jättekonstigt när folk byter profilbild... jag tänker liksom "vem är du och hur har du fått så många inlägg" tills jag ser namnet. Förlåt ![]() ![]()
3 sep, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen