@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Min mamma skickar runt till typ ALLA i hela sin vänskapskrets att rösta på mig i pottermässans fanfictiontävling.. I love her. :' min mamma skickar runt till typ alla att gilla bilden på några tomater hon odlat. TOMATER. hon väljer tomater före snape. fast hon tycker snape är supersnygg :s
3 sep, 2012 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Ginny00: Min mamma skickar runt till typ ALLA i hela sin vänskapskrets att rösta på mig i pottermässans fanfictiontävling.. I love her. :' min mamma skickar runt till typ alla att gilla bilden på några tomater hon odlat. TOMATER. hon väljer tomater före snape. fast hon tycker snape är supersnygg :s SNAPE ÄR HET Jag har röstat på Snape ♥♥ 3 sep, 2012 16:58 |
|
Tvilling
Elev |
Snart ska jag vara så otroligt modig och sticka och prova på thaiboxning med bara en vän som jag känner, knapp det.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 sep, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Det gör ont i tungan för att jag gjorde misstaget att dricka skållhett kaffe...
3 sep, 2012 17:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det gör ont i tungan för att jag gjorde misstaget att dricka skållhett kaffe... jag drack för varmt te för några dagar senoch det bränner fortfarande.
3 sep, 2012 17:02 |
|
Bombarda
Elev |
Geografi suger :O no shit!
Kärlek till alla! 3 sep, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Geografi suger :O no shit! GEOGRAFI IS BLÄÄÄH 3 sep, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Det gör ont i tungan för att jag gjorde misstaget att dricka skållhett kaffe... jag drack för varmt te för några dagar senoch det bränner fortfarande. Drack kaffet igår, och mina smaklökar är helt screwed up mitt på tungan ._. 3 sep, 2012 17:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Nu ska jag kolla på AWPM ♥ Vad stod den förkortningen nu för igen? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 sep, 2012 17:18 |
|
Pixie
Elev |
3 sep, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen