Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7161 7162 7163 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Här sitter jag känner att jag behöver skriva av saker som folk inte är ett dugg intresserade av. Förutom här. Bomba på med random fakta, vi anntecknar!

jag äter glass och sorterar mina strumpor just nu
Skrivet av Enchanted:
Jag tänkte på knappnytt när jag såg den här tråden^^
EDIT: Jag tänker titta på knappnytt nu
Ont, det gör ont det är hemskt när Darin wailar och moonwalker sig. Du vet att det gör ont, det gör ont men ändå jag har klarat mig rätt länge jag börjar bli van. Och alla omkring de hatar Darin, HÅLL KÄFTEN DARIN!!






Det är roligt - för dom här två inläggen är inte ens roliga : )

3 sep, 2012 15:50

Ida S
Lärare

Avatar


Hey I just met you
And this is crazy
But I have 911 thumbs up
So call me maybe ;> ehe

"we live together, and harry does all the cooking."

3 sep, 2012 15:50

Solkatten
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2Fs5v6ef.jpg xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 sep, 2012 15:52

Katla
Elev

Avatar


jag tycker om hagridsmileyn

den är så neutral


♏︎

3 sep, 2012 16:15

Regulus
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
jag tycker om hagridsmileyn

den är så neutral


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

3 sep, 2012 16:15

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Regulus:
Skrivet av Katla:
jag tycker om hagridsmileyn

den är så neutral


snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral


♏︎

3 sep, 2012 16:17

Regulus
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Katla:
jag tycker om hagridsmileyn

den är så neutral


snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral

snape är mer av den sexiga stilen, medans hagrid är mer neutral asså

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

3 sep, 2012 16:18

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Alltså jag bara satt och var lite spänd när jag läste en spännande ff och kliade mig i huvudet.
Nu är halva datorn och hela jag täckt med massa mjäll

3 sep, 2012 16:22

Starbuck
Elev

Avatar


Jag svär, min mattelärare tycker om att tortera sina elever, vi har massa i läxa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Ff1cinr.gif

3 sep, 2012 16:30

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Regulus:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Regulus:
Skrivet av Katla:
jag tycker om hagridsmileyn

den är så neutral


snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral

snape är mer av den sexiga stilen, medans hagrid är mer neutral asså

jo men precis

♏︎

3 sep, 2012 16:30

1 2 3 ... 7161 7162 7163 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.