@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Här sitter jag känner att jag behöver skriva av saker som folk inte är ett dugg intresserade av. Förutom här. Bomba på med random fakta, vi anntecknar! jag äter glass och sorterar mina strumpor just nu Skrivet av Enchanted: Jag tänkte på knappnytt när jag såg den här tråden^^ EDIT: Jag tänker titta på knappnytt nu Ont, det gör ont det är hemskt när Darin wailar och moonwalker sig. Du vet att det gör ont, det gör ont men ändå jag har klarat mig rätt länge jag börjar bli van. Och alla omkring de hatar Darin, HÅLL KÄFTEN DARIN!! Det är roligt - för dom här två inläggen är inte ens roliga : ) 3 sep, 2012 15:50 |
|
Ida S
Lärare |
Hey I just met you
And this is crazy But I have 911 thumbs up So call me maybe ;> ehe "we live together, and harry does all the cooking." 3 sep, 2012 15:50 |
|
Solkatten
Elev |
3 sep, 2012 15:52 |
|
Katla
Elev |
jag tycker om hagridsmileyn
den är så neutral ♏︎ 3 sep, 2012 16:15 |
|
Regulus
Elev |
3 sep, 2012 16:15 |
|
Katla
Elev |
snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral ♏︎ 3 sep, 2012 16:17 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Katla: snape är mer av den sexiga stilen, medans hagrid är mer neutral asså snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral
3 sep, 2012 16:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså jag bara satt och var lite spänd när jag läste en spännande ff och kliade mig i huvudet.
Nu är halva datorn och hela jag täckt med massa mjäll 3 sep, 2012 16:22 |
|
Starbuck
Elev |
3 sep, 2012 16:30 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Katla: snape är mer av den sexiga stilen, medans hagrid är mer neutral asså snapey är också neutral, men hagrid har liksom ingen mun så han är ännu mer neutral jo men precis ♏︎ 3 sep, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen