@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:Elise:.
Elev |
3 sep, 2012 13:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Do or Don't?
Vill göra en grejj till en kompis som mår riktigt dåligt. Tyvärr hade vi ett rejält bråk för ett tag sen o vart sams för typ en månad sen men nu är det okej mellan oss igen. Vill göra en grejj för o muntra upp henne men e rädd att hon ska typ tycka att jag är en hycklare eller nått... Ska jag eller ska jag inte.. 3 sep, 2012 14:33 |
|
Shaunee
Elev |
När vi skulle byta om efter idrotten (vi har fått hyra en idrottslokal eftersom vi är för många på skolan) kommer en gammal gubbe ut från toaletten (tack gud för att jag inte hade börjat byta om ännu!)
3 sep, 2012 14:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Men nu tjuter dom med den där jäkla sirenen igen. Sluta kriga och börja älska istället era potatisar!
3 sep, 2012 15:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Ska till skolan i morgon efter en förkyldningsperiod..
Freja, kakan42 and other enemies of me.. Bevare.. MUMS! 3 sep, 2012 15:32 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Ska till skolan i morgon efter en förkyldningsperiod.. Freja, kakan42 and other enemies of me.. Bevare.. Uh oh... Everything is Dramione and nothing hurts. 3 sep, 2012 15:33 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 sep, 2012 15:35 |
|
EMELESEL
Elev |
omg sju plus till och jag har 400. O.O
i don´t deserve this. 3 sep, 2012 15:37 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 3 sep, 2012 15:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 sep, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen