Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ginny00: Jag älskar dig. Öh... ville bara säga det...
Du är jättefin (och ja, jag vet att du slutat lyssna/reagera på det jag skriver åt dig i den här tråden). Du får skicka en uggla när du vill. Kram. 23 okt, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Varför? :O jag HATAR WOW för att folk man försöker kommunicera med spelar det. helt seriöst så tror jag alltid att jag är sönderdissad eller att dom är sura på en. sen får man svar efter typ 20 min "jag spelar" Förstår helt hur du menar. En av mina fd pojkvänner var inne i en väldigt intensiv WoW-period när vi var tsm. Det tog slut helt enkelt för att han visade mer intresse för spelet än för mig. INTE okej. Även om jag själv är nörd och gillar att spela (inte MMO-RPGs) så har jag aldrig låtit ett spela sno uppmärksamheten från en partner. Det visar ju bara att man inte är tillräckligt intresserad av sin partner för att vilja ha kvar förhållandet. 23 okt, 2012 23:33 |
|
themarauder
Lärare |
24 okt, 2012 00:21 |
|
Majis
Elev |
Oh! Jag vill komma med råd och hjälpa alla, men kan inte skriva nåt nu...! D: Så många har skrivit och jag får panik om jag inte försöker hjälpa nån xD Haha! I know! I'm crazy!
Men om NÅN behöver nån att prata med kan hon/han gärna skicka en uggla till mig!!! ♥ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 24 okt, 2012 06:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Åh, haha, vet hur det är.Oh! Jag vill komma med råd och hjälpa alla, men kan inte skriva nåt nu...! D: Så många har skrivit och jag får panik om jag inte försöker hjälpa nån xD Haha! I know! I'm crazy! Men om NÅN behöver nån att prata med kan hon/han gärna skicka en uggla till mig!!! ♥ En period skrev jag svar till alla, hela tiden xD 24 okt, 2012 08:26 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Varför? :O jag HATAR WOW för att folk man försöker kommunicera med spelar det. helt seriöst så tror jag alltid att jag är sönderdissad eller att dom är sura på en. sen får man svar efter typ 20 min "jag spelar" Förstår helt hur du menar. En av mina fd pojkvänner var inne i en väldigt intensiv WoW-period när vi var tsm. Det tog slut helt enkelt för att han visade mer intresse för spelet än för mig. INTE okej. Även om jag själv är nörd och gillar att spela (inte MMO-RPGs) så har jag aldrig låtit ett spela sno uppmärksamheten från en partner. Det visar ju bara att man inte är tillräckligt intresserad av sin partner för att vilja ha kvar förhållandet. men var ni inte med varandra när han inte spelade då? jag tycker det är okej ibland om personer väljer spel framför en själv eftersom de spelar flera stycken och måste typ planera i förväg.. Instagram: celinawestberg
24 okt, 2012 08:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Varför? :O jag HATAR WOW för att folk man försöker kommunicera med spelar det. helt seriöst så tror jag alltid att jag är sönderdissad eller att dom är sura på en. sen får man svar efter typ 20 min "jag spelar" Förstår helt hur du menar. En av mina fd pojkvänner var inne i en väldigt intensiv WoW-period när vi var tsm. Det tog slut helt enkelt för att han visade mer intresse för spelet än för mig. INTE okej. Även om jag själv är nörd och gillar att spela (inte MMO-RPGs) så har jag aldrig låtit ett spela sno uppmärksamheten från en partner. Det visar ju bara att man inte är tillräckligt intresserad av sin partner för att vilja ha kvar förhållandet. men var ni inte med varandra när han inte spelade då? jag tycker det är okej ibland om personer väljer spel framför en själv eftersom de spelar flera stycken och måste typ planera i förväg.. Han bodde typ på landet. Vi gick i samma klass på uni så det var väl mest då vi sågs. I stan och på lektionerna. En långhelg hade han hela huset för sig själv så jag spenderade de fyra dagarna där. Han satt och spelade större delen av tiden... Och jo, jag förstår att ibland måste man planera för arena. Men om ens gf kommer för att spendera en långhelg med dig, borde man inte se till att avboka arena då? >.< 24 okt, 2012 10:59 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: Varför? :O jag HATAR WOW för att folk man försöker kommunicera med spelar det. helt seriöst så tror jag alltid att jag är sönderdissad eller att dom är sura på en. sen får man svar efter typ 20 min "jag spelar" Förstår helt hur du menar. En av mina fd pojkvänner var inne i en väldigt intensiv WoW-period när vi var tsm. Det tog slut helt enkelt för att han visade mer intresse för spelet än för mig. INTE okej. Även om jag själv är nörd och gillar att spela (inte MMO-RPGs) så har jag aldrig låtit ett spela sno uppmärksamheten från en partner. Det visar ju bara att man inte är tillräckligt intresserad av sin partner för att vilja ha kvar förhållandet. men var ni inte med varandra när han inte spelade då? jag tycker det är okej ibland om personer väljer spel framför en själv eftersom de spelar flera stycken och måste typ planera i förväg.. Han bodde typ på landet. Vi gick i samma klass på uni så det var väl mest då vi sågs. I stan och på lektionerna. En långhelg hade han hela huset för sig själv så jag spenderade de fyra dagarna där. Han satt och spelade större delen av tiden... Och jo, jag förstår att ibland måste man planera för arena. Men om ens gf kommer för att spendera en långhelg med dig, borde man inte se till att avboka arena då? >.< joo faktiskt, det kändes ju jävligt nonchalant! Instagram: celinawestberg
24 okt, 2012 12:39 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av AliceJaneCullen: jag vill vist träffa dig vi är ju bästisar tack, de kommer vi väll alltid vara?
24 okt, 2012 18:39 |
|
smartbabe
Elev |
27 okt, 2012 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen