Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
Ingendera är egentligen min typ av musiksmak. Men jag säger Katy Perry därför att jag ändå tycker att några av hennes låtar är rätt okej.
5 feb, 2014 18:57 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är inte särskilt förtjust i någon av dem - Katy Perry har gjort riktigt dåliga låtar på senare tid (särskilt Roar och Unconditionally) och Rihanna har väldigt jobbig, vass röst. Men om jag måste välja blir det faktiskt Rihanna, eftersom jag över lag föredrar hennes låtar.
Resultat i frågan "Katy Perry eller Rihanna?": 13-6 till Katy Perry! Obs! Ny fråga i första inlägget! 7 feb, 2014 08:26 |
|
Borttagen
|
Råraka
7 feb, 2014 13:09 |
|
Disenchanted
Elev |
7 feb, 2014 17:54 |
|
Torazu
Elev |
7 feb, 2014 17:54 |
|
Borttagen
|
Kroppkaka har jag aldrig ätit men det påminner om en tysk maträtt min kompis brukar göra, Knödel/Klöße och DET tycker jag är väldigt gott. Fast nu var det ju kroppkaka och jag vet inte hur lika det är, så jag väljer ändå Rårakor!
7 feb, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
Råraka!
Jag har visserligen aldrig ätit kroppkaka, men varken namnet, utseendet eller innehållet tilltalar mig. Det verkar helt enkelt inte gott alls 7 feb, 2014 21:08 |
|
YES
Elev |
8 feb, 2014 08:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag säger nog Kroppkaka för att det påminner om pitepalten. Men jag äter inte kött så jag skulle väl inte få för mig att svälja det över rårakor (men som jag väljer bort för att olika former av potatisplättar etc. är vidrigt
Fast ja, vegetariska kroppkakor vinner ju med hästlängder! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 feb, 2014 09:58 |
|
Borttagen
|
Är vegetarian så absolut rårakor! : )
8 feb, 2014 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen