@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Donno O.oSkrivet av Borttagen: Whai not? *Hatar mamma och pappa för att jag inte får använda datorn alla dagar i veckan* Så jag längtar tills jag får råd med en egen när jag var ung... så fick jag ringa till föräldrarna på jobbet. Om jag fick sitta en halvtimme vid datorn. Några dagar i veckan. Hah. Tog ju för tusan 5 minuter att bara "ringa upp" internet När jag var ung... så hade vi ingen dator tills jag fyllde 14, typ. 2 sep, 2012 22:24 |
|
Umbrella
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG, biiiild? Plizz c: Har ingen kamera just nu Fast det blir inte lika bra för mig eftersom jag inte har så jätte långt hår. :3 ![]() ![]()
2 sep, 2012 22:29 |
|
J-star Black
Elev |
2 sep, 2012 22:37 |
|
Ronald Weasley
Elev |
2 sep, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Congratz!
Men varför gjprde du "D:"? HMH 2 sep, 2012 22:39 |
|
J-star Black
Elev |
2 sep, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Okej :>Skrivet av Borttagen: Congratz! Men varför gjprde du "D:"? HMH Tack! För att jag blev chockad 2 sep, 2012 22:54 |
|
Knizzlare
Elev |
3 sep, 2012 00:05 |
|
M4L13
Elev |
3 sep, 2012 01:19 |
|
kya
Elev |
Hatarhatarhatar skolan.
Och så hatar jag att min röda hårfärg rinner ut ur mitt hår som ett vatenfall när jag duschar. </3 ![]() ![]()
3 sep, 2012 01:39 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen