Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7139 7140 7141 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Höhö, imorse virade jag in mig i toalettpapper eftersom att jag alltid brukar vakna så himla tidigt på min födelsedag. Sen lade jag mig som en liten mumie och väntade på att päronen skulle komma och "väcka mig".

Mamma tyckte hon skulle ta en bild när jag hade börjat slita mig loss. XD
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi46.tinypic.com%2F2s0b5ns.jpg

DeathDownAlex, varsegod. Här har du bilden. c:

2 sep, 2012 10:54

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Prue:
Är inloggad och skriver för första gången på typ en månad :|

Vart har du varit? O.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 sep, 2012 10:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
FÖRSTA LEKTIONSDAGEN PÅ HOGWARTS YEAAAH

Vad har du? Nu efter lunchen har jag Trolldryckskonst ^^

Förvandlingskonst♥♥
alltså det stör mig att jag är 99a och egentligen borde gå 3e året men eftersom jag inte har fyllt 13 än så får jag gå 2a haha

2 sep, 2012 10:54

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
FÖRSTA LEKTIONSDAGEN PÅ HOGWARTS YEAAAH

Vad har du? Nu efter lunchen har jag Trolldryckskonst ^^

Förvandlingskonst♥♥
alltså det stör mig att jag är 99a och egentligen borde gå 3e året men eftersom jag inte har fyllt 13 än så får jag gå 2a haha

Åh vi ses väl i korridoren. ^^

Men alltså..jag är 98 och har inte fyllt 14, men jag går fjärde..? (You know that Hermione is younger than Harry and Ron?)
Är det inte året man räknar på? o.o

2 sep, 2012 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
FÖRSTA LEKTIONSDAGEN PÅ HOGWARTS YEAAAH

Vad har du? Nu efter lunchen har jag Trolldryckskonst ^^

Förvandlingskonst♥♥
alltså det stör mig att jag är 99a och egentligen borde gå 3e året men eftersom jag inte har fyllt 13 än så får jag gå 2a haha

Åh vi ses väl i korridoren. ^^

Men alltså..jag är 98 och har inte fyllt 14, men jag går fjärde..? (You know that Hermione is younger than Harry and Ron?)
Är det inte året man räknar på? o.o

Hermione är äldre än tha boys haha, född 19/9 1979 och
man får inte börja om man inte fyllt 11 före första september!

2 sep, 2012 10:59

EMELESEL
Elev

Avatar


Ellie Lovegood
Haha, fel av mig, duktig jag är! XD
Jag förvirrar mig alltid i det här med årtal

Då flyttar jag min födelsedag till den 29 augusti...

2 sep, 2012 11:01

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:


Men alltså..jag är 98 och har inte fyllt 14, men jag går fjärde..? (You know that Hermione is younger than Harry and Ron?)
Är det inte året man räknar på? o.o

Nej, du går tredje året. Hermione är ett år äldre än Ron och Harry.

Man måste vara elva för att börja på Hogwarts, inte fylla elva det året. Alltså så går jag tex andra året, fast jag fyller tretton i år, bara för att jag har födelsedag i november.

Jag går i samma årskurs som Ellie aww yiss

♏︎

2 sep, 2012 11:02

Borttagen

Avatar


yaaaay samma årskurs som Katla the one and only
vilka pass kommer du på på mässan? OM DU INTE KOMMER PÅ 3 ELLER 4 BLIR JAG SUR

2 sep, 2012 11:04

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Katla och Ellie Lovegood YESSSSS hahaha vi går i samma klass, fast jag är liiiten men fyller år tidigt på året

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

2 sep, 2012 11:06

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
yaaaay samma årskurs som Katla the one and only
vilka pass kommer du på på mässan? OM DU INTE KOMMER PÅ 3 ELLER 4 BLIR JAG SUR

NU ÄR ELLIE SUR. :C

jag kommer på pass ett och två

ughh det verkar som om ALLA kommer på pass tre
why

♏︎

2 sep, 2012 11:08

1 2 3 ... 7139 7140 7141 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.