@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Imorgon kanske!^^ Jag har helt glömt bort att folk ville bli spådda, det har hänt så mycket i sommar. Skicka en uggla imorgon när du är inloggad bara =) Då kan jag inte glömma bort det (vilket jag lär göra om du gör det idag x) ) Vad snackar ni om nu? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 23:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Afturelding: Imorgon kanske!^^ Jag har helt glömt bort att folk ville bli spådda, det har hänt så mycket i sommar. Skicka en uggla imorgon när du är inloggad bara =) Då kan jag inte glömma bort det (vilket jag lär göra om du gör det idag x) ) Ingen fara, förstår dig
1 sep, 2012 23:05 |
|
Afturelding
Elev |
Jag kan spå i runor =) Jag skrev i en tråd förut att jag kunde spå folk här om de ville, men har glömt det eftersom att jag flyttat och massa har strulat sig. Perfekt ^^ Jobba lite på en personbeskrivning så länge, jag måste veta lite om dig för att kunna relatera mina svar =) ![]() ![]()
1 sep, 2012 23:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 23:11 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Afturelding sure!! Är det något speciellt jag ska ha med eller är det bara att skriva? Det är mest bara att skriva ^^ Relationer är extra intressant dock =) både till familj och vänner, och eventuella ovänner. Men allt du kan tänka dig är relevant är troligtvis det =) ![]() ![]()
1 sep, 2012 23:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av LunaLovegood1: Afturelding sure!! Är det något speciellt jag ska ha med eller är det bara att skriva? Det är mest bara att skriva ^^ Relationer är extra intressant dock =) både till familj och vänner, och eventuella ovänner. Men allt du kan tänka dig är relevant är troligtvis det =) Ok tack, då vet jag!
1 sep, 2012 23:15 |
|
M4L13
Elev |
har gjort 5 trolldrycker på pottermore idag :'D
nu har jag samlat ihop 81 poäng till gryffindor, snart 90 yay 83
1 sep, 2012 23:16 |
|
Celebikai
Elev |
Alltså jag fryser varför har jag shorts får kramp i benet ugh dö.
Funderar på att se reprisen av bedlam inatt men idk, det avsnittet verkade lite b. ![]()
1 sep, 2012 23:19 |
|
M4L13
Elev |
1 sep, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag kan spå i runor =) Jag skrev i en tråd förut att jag kunde spå folk här om de ville, men har glömt det eftersom att jag flyttat och massa har strulat sig. Perfekt ^^ Jobba lite på en personbeskrivning så länge, jag måste veta lite om dig för att kunna relatera mina svar =) Skulle du vilja spå mig? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen