@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Heeeej blå dip dye ♥ meeeen åhh jag vill haaaaa men jag får inte för mamma fuuuuuu bild? Dock bara tonat så det kommer gå ur sen ^^ Ehm, någon *host* inte jag *host* råkade tappa datorn i trappan... Hejdå alla drömmar om att någonsin kunna ta webcambilder igen... ohh vart köpte du färgen? har letat i åratal typ hah 1 sep, 2012 21:35 |
|
linnvendela
Elev |
1 sep, 2012 21:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Ginny00: Tell me how I'm supposed to breathe with no air Gälgräs?! HAHAH i love you. No no. Lyssnar på Glees version av sången 1 sep, 2012 21:38 |
|
MissFniss
Elev |
1 sep, 2012 21:38 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Heeeej blå dip dye ♥ meeeen åhh jag vill haaaaa men jag får inte för mamma fuuuuuu bild? Dock bara tonat så det kommer gå ur sen ^^ Ehm, någon *host* inte jag *host* råkade tappa datorn i trappan... Hejdå alla drömmar om att någonsin kunna ta webcambilder igen... ohh vart köpte du färgen? har letat i åratal typ hah Ingen aningn faktiskt xD Det var min älskade syster som köpte den åt mig ♥ Skrivet av Ginny00: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Ginny00: Tell me how I'm supposed to breathe with no air Gälgräs?! HAHAH i love you. No no. Lyssnar på Glees version av sången Hahaha Jaha. 1 sep, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
When I saw your face
I fell in love "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 21:50 |
|
Pixie
Elev |
1 sep, 2012 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Det är en tjej i klassen som säger 'fuck' typ väldigt mycket och nu har jag också börjat säga det väldigt mycket. xD Seriöst. Säger det jämt. Asså typ istället för 'fan' eller något.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 21:51 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av scarhead :Det är en brittisk science fiction-serie om en tidsresande man som man kallar the Doctor, som reser runt i tiden och i universum i en blå ''låda''. Han har alltid med sig en companion som är med honom hela tiden när han åker runt och räddar världen. typ. Åh, låter som en bra serie. Måste erkänna att jag först trodde det var en serie som liknar Dr Phil, haha. What a difference. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 1 sep, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






:
Mugglarportalen