@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Knizzlare: Tar nog och läser serien
Min kusin tkr att den är bra, och hon har böckerna, så jag lånar nog dem av henne... Mwihihihi!! 1 sep, 2012 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live, can't breathe with no air It's how I feel whenever you ain't there It's no air, no air Got me out here in the water so deep Tell me how you gonna be without me If you ain't here, I just can't breathe It's no air, no air 1 sep, 2012 21:20 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Mamma och min bror gömmer det för att inte min glupska pappa ska äta upp det. Och nu är de bortresta. Suck .__.Skrivet av PotterHunger: JAG VILL HA GOOOOODIS! Men suck... min familj har tyvärr gömt det för väl... .__. Varför gömmer dom det? D: Läs min profil för info... 1 sep, 2012 21:20 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Obliviate_: Mamma och min bror gömmer det för att inte min glupska pappa ska äta upp det. Och nu är de bortresta. Suck .__. Skrivet av PotterHunger: JAG VILL HA GOOOOODIS! Men suck... min familj har tyvärr gömt det för väl... .__. Varför gömmer dom det? D: Smsa och fråga? :3 1 sep, 2012 21:21 |
|
Starbuck
Elev |
1 sep, 2012 21:23 |
|
scarhead
Lärare |
1 sep, 2012 21:24 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Jag orkar inte x3 Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Obliviate_: Mamma och min bror gömmer det för att inte min glupska pappa ska äta upp det. Och nu är de bortresta. Suck .__. Skrivet av PotterHunger: JAG VILL HA GOOOOODIS! Men suck... min familj har tyvärr gömt det för väl... .__. Varför gömmer dom det? D: Smsa och fråga? :3 Läs min profil för info... 1 sep, 2012 21:26 |
|
Knizzlare
Elev |
1 sep, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Ja
1 sep, 2012 21:27 |
|
Pixie
Elev |
1 sep, 2012 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen