@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nej, den sista är dålig... men det är väl jag som tycker det.Skrivet av Borttagen: Är det värt att läsa Twilight? :O Verkligen inte. Eller okej, den första är väl okej och den sista är nog den "bästa" men ja. xD Tycker inte om att Twilight-serien bara cirkulerar runt Bella (INGEN ANNAN) och att ingen dör. Det gör den mer orealistisk än vad den skulle ha varit.
1 sep, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Är det värt att läsa Twilight? :O Nu är jag väll som en nål i ögat på varenda en på mugglis men ja det tycker jag. Böckerna är mkt bättre än filmerna så du kan ge dom en chans iaf :3 Jag älskar Twilight, och fattar inte riktigt varför så många hatar det. Men håller med Obliviate, böckerna är mycket bättre! För att det är en serie med väldigt farliga ideal som man inte bör uppmuntra eller låta bli att se för vad det är. Och för att den är superdupermega tråkig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 21:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 sep, 2012 21:12 |
|
M4L13
Elev |
1 sep, 2012 21:14 |
|
Pixie
Elev |
1 sep, 2012 21:16 |
|
PotterHunger
Elev |
JAG VILL HA GOOOOODIS! Men suck... min familj har tyvärr gömt det för väl... .__.
Läs min profil för info... 1 sep, 2012 21:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av PotterHunger: JAG VILL HA GOOOOODIS! Men suck... min familj har tyvärr gömt det för väl... .__. Varför gömmer dom det? D: 1 sep, 2012 21:17 |
|
Pixie
Elev |
1 sep, 2012 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Fattar inte? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 21:18 |
|
scarhead
Lärare |
1 sep, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen