Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! men snälla du jag är alltid där för dig ovavsätt tack så mycke, men dom andra bryr sig inte stackarn tack för att du bryr dig
21 okt, 2012 21:47 |
|
expelliarmus
Elev |
Har spenderat den största delen av all tid på psykiatriska slutenvården sedan jag fyllde 18 i januari. HUR VÄRDELÖST? Ligger inne just nu, men framtiden ser ljus ut, för jag flyttar till ett behandlingshem snart! Wiiiihoo!
21 okt, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Vet du? Jag håller fullständigt med.Jag är så jävla glad för att Harry Potter finns ♥ Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. 21 okt, 2012 22:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Har spenderat den största delen av all tid på psykiatriska slutenvården sedan jag fyllde 18 i januari. HUR VÄRDELÖST? Ligger inne just nu, men framtiden ser ljus ut, för jag flyttar till ett behandlingshem snart! Wiiiihoo! Så bra att du har lite o se fram emot 21 okt, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! men snälla du jag är alltid där för dig ovavsätt tack så mycke, men dom andra bryr sig inte stackarn tack för att du bryr dig Jag TYCKER INTE MUGGLIS ÄR TRÅKIGT 22 okt, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! Jag har ALDRIG hatat dig! (jo kanske lite) men vi är ändå BFF; och jag finns alltid där för dig, även om jag e LÅÅÅÅÅÅGT bort ♥♥♥♥♥♥♥ 22 okt, 2012 15:42 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 okt, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: cho chang E: jag vet, jag va bara så arg och ledsen. estella tack, jag hatar dig ♥♥♥♥ 22 okt, 2012 15:54 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: cho chang E: jag vet, jag va bara så arg och ledsen. estella tack, jag hatar dig ♥♥♥♥ förlåt för att jag tog ut min ilska på er, de va fel men jag va så arg och ledsen och kände mig så ensam
22 okt, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: cho chang E: jag vet, jag va bara så arg och ledsen. estella tack, jag hatar dig ♥♥♥♥ förlåt för att jag tog ut min ilska på er, de va fel men jag va så arg och ledsen och kände mig så ensam jag förstår 22 okt, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen