Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens kramar går till...

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

1 2 3 ... 712 713 714 ... 1158 1159 1160
Användare Inlägg
Aveline
Elev

Avatar


andi - skickar tillbaka kramen, massor av sommar hälsningar till dig ♥

Edit: blev så glad att jag skickade tillbaka kramen på en gång, men jag skulle vilja tillägga att du verkar vara en varm, snäll och trevlig person. Du förtjänar definitivt en kram ^^

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

2 jul, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aveline:
andi - skickar tillbaka kramen, massor av sommar hälsningar till dig ♥

Edit: blev så glad att jag skickade tillbaka kramen på en gång, men jag skulle vilja tillägga att du verkar vara en varm, snäll och trevlig person. Du förtjänar definitivt en kram ^^

Tack detsamma fina du♥

Grr - kan inte rösta på fler inlägg idag.

2 jul, 2015 16:00

Aveline
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aveline:
andi - skickar tillbaka kramen, massor av sommar hälsningar till dig ♥

Edit: blev så glad att jag skickade tillbaka kramen på en gång, men jag skulle vilja tillägga att du verkar vara en varm, snäll och trevlig person. Du förtjänar definitivt en kram ^^

Tack detsamma fina du♥

Grr - kan inte rösta på fler inlägg idag.


Hahaha, ingen fara, ingen fara. Du förtjänade verkligen dem orden. Gjorde min dag susen med alla ugglor. Ingen tumme upp kan väga upp till det Andi ♥

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

2 jul, 2015 16:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aveline:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aveline:
andi - skickar tillbaka kramen, massor av sommar hälsningar till dig ♥

Edit: blev så glad att jag skickade tillbaka kramen på en gång, men jag skulle vilja tillägga att du verkar vara en varm, snäll och trevlig person. Du förtjänar definitivt en kram ^^

Tack detsamma fina du♥

Grr - kan inte rösta på fler inlägg idag.


Hahaha, ingen fara, ingen fara. Du förtjänade verkligen dem orden. Gjorde min dag susen med alla ugglor. Ingen tumme upp kan väga upp till det Andi ♥

Puh - men du ska få en imorgon för du ska ha alla tummar som finns du gjorde min dag idag!

Förresten - tro inte att det tar slut där. Ledsen Ave, men du kommer få fler ugglor från mig
Glad sommar och tack:

2 jul, 2015 16:15

Aveline
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aveline:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aveline:
andi - skickar tillbaka kramen, massor av sommar hälsningar till dig ♥

Edit: blev så glad att jag skickade tillbaka kramen på en gång, men jag skulle vilja tillägga att du verkar vara en varm, snäll och trevlig person. Du förtjänar definitivt en kram ^^

Tack detsamma fina du♥

Grr - kan inte rösta på fler inlägg idag.


Hahaha, ingen fara, ingen fara. Du förtjänade verkligen dem orden. Gjorde min dag susen med alla ugglor. Ingen tumme upp kan väga upp till det Andi ♥

Puh - men du ska få en imorgon för du ska ha alla tummar som finns du gjorde min dag idag!

Förresten - tro inte att det tar slut där. Ledsen Ave, men du kommer få fler ugglor från mig
Glad sommar och tack:


Åh, jag är en tålig människa, jag kommer att vara beredd på alla ugglor som du kan orka skicka ha en fantastik sommar med massor av skriv äventyr!

"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side."

2 jul, 2015 16:18

Choixpeau
Elev

Avatar


Kraaaaam Parva Fortemque! ♥ Adolito var ändå rätt äcklig.

aaaaaa

2 jul, 2015 19:02

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Kraaaaam Parva Fortemque! ♥ Adolito var ändå rätt äcklig.

Arå! De bra de!

www.kulturforeningennimbus.com

2 jul, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Parva Fortemque:
Sallad för -.- och Choixpeau för att du spottade ut Adolito! Sen lite andra underbara mugglisar såsom H@nna, ellisen05 och taggsvansen02. Ni e mins lika wonderful!
Tack så jättemycket!

Kände verkligen att jag behövde en kram just nu. Två saker i min familj (ena storasyster, pappa) är skitdumma och det är riktigt jobbigt att vara tillsammans med dem. Jag vill bara att de ska hålla käften, men de verkar inte ha tillräkligt många hjärnceller för att förstå.

Tack iaf!

3 jul, 2015 11:27

Borttagen

Avatar


JossiMarauder för hon verkar snäll c:

3 jul, 2015 23:34

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JossiMarauder för hon verkar snäll c:

Tack!!! Kram till dig med!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

3 jul, 2015 23:37

1 2 3 ... 712 713 714 ... 1158 1159 1160

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

Du får inte svara på den här tråden.