One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... Ja, hihih :3 ![]()
25 sep, 2012 18:13 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO 25 sep, 2012 18:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D ![]()
25 sep, 2012 18:15 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D FINISHED. så bestämt NU TVINGAR JAG DIG ATT STANNA I DETTA LAND
25 sep, 2012 18:17 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D FINISHED. så bestämt NU TVINGAR JAG DIG ATT STANNA I DETTA LAND BESTÄMT. 25 sep, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 19:05 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D FINISHED. så bestämt NU TVINGAR JAG DIG ATT STANNA I DETTA LAND BESTÄMT. MEN JAG DÅH? D':
25 sep, 2012 19:24 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D FINISHED. så bestämt NU TVINGAR JAG DIG ATT STANNA I DETTA LAND BESTÄMT. MEN JAG DÅH? D': vi kidnappar dig så du följer med vet int..
25 sep, 2012 19:26 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats... here I aaaaam vi kan sova i mitt rum och vi kan ha video diarymarathon kvällen innan WOOOOHOOOOO awesoooome! ;D FINISHED. så bestämt NU TVINGAR JAG DIG ATT STANNA I DETTA LAND BESTÄMT. MEN JAG DÅH? D': vi kidnappar dig så du följer med vet int.. VI FÅR PLATS ALLA VI KAN SOVA I KÄLLAREN BWAHAHA 25 sep, 2012 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Får jag komma?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 sep, 2012 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen