@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Har värsta träningsverken i magen och håller nu på att bli förkyld, så när jag nyser låter det typ "aupfjy" värsta ynkligt. xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 1 sep, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
... Om man blir kär i/blir ihop med sin låtsaskusin/styvkusin(eller vad det heter?), räknas det som incest?
1 sep, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
VI KOLLADE PÅ PHILOSOPHER'S STONE OCH SEN LYSSNADE VI PÅ ROWLING SOM HÖLL TAL PÅ DH P2-PREMIÄREN OCH SEN LYSSNADE VI PÅ LEAVING HOGWARTS. OH MAN. TEARS EVERYWHERE. men firar man 1:a september så gör man
1 sep, 2012 15:27 |
|
Tvilling
Elev |
Bara jag som tänker på Zuko när jag hör denna? :'D ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 1 sep, 2012 15:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hahaha gosh jag är helt borta idag xD
asså det är nästan så jag funderar om jag var den som drack igår xD (jag körde så jag var nykter) men ja undra om det är så här det känns att vara bakis? mitt huvud is killing me and well yeay xD ![]()
1 sep, 2012 16:11 |
|
.:Elise:.
Elev |
1 sep, 2012 16:15 |
|
Solkatten
Elev |
Borde verkligen ta och städa mitt rum men... orka liksom. xD Någon som vill ta åt sig jobbet? Det är gratis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 16:16 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Solkatten: Borde verkligen ta och städa mitt rum men... orka liksom. xD Någon som vill ta åt sig jobbet? Det är gratis Nej tack!
1 sep, 2012 16:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Solkatten: Borde verkligen ta och städa mitt rum men... orka liksom. xD Någon som vill ta åt sig jobbet? Det är gratis Nej tack! Jag bjuder på karameller? ♥ Inte för att jag har några... x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 16:18 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Solkatten: Borde verkligen ta och städa mitt rum men... orka liksom. xD Någon som vill ta åt sig jobbet? Det är gratis Nej tack! Jag bjuder på karameller? ♥ Inte för att jag har några... x'D Okej! Jag kommer!
1 sep, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen