Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: hermione gragner du har inte varigt inne på 4 dagar! jag saknar dig!!!!!! förlåååt borta jag har saknat dig så mkt jag skäms.... De behöver du inte göra! nä skulle ha sagt till at jag skulle åka men det blev så sent de gör inget bra 21 okt, 2012 13:10 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där!
cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg!
21 okt, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Vilken fin tråd
21 okt, 2012 15:57 |
|
MadEye Moody
Elev |
Jag har en dagbok som jag fick av nån i julklapp. Jag skriver aldrig om mina dagar i den, utan jag skriver dikter i den. Det känns som om jag får ner känslor och tankar lättare i en dikt än en vanlig text.
Ville bara säga det
21 okt, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Åh, det måste jag göra!!Jag har en dagbok som jag fick av nån i julklapp. Jag skriver aldrig om mina dagar i den, utan jag skriver dikter i den. Det känns som om jag får ner känslor och tankar lättare i en dikt än en vanlig text. Ville bara säga det 21 okt, 2012 17:24 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! men snälla du jag är alltid där för dig ovavsätt 21 okt, 2012 17:45 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! men snälla du jag är alltid där för dig ovavsätt tack så mycke, men dom andra bryr sig inte
21 okt, 2012 18:10 |
|
whirlwinds
Elev |
lovade ju mig själv att INTE släppa in alla de här känslorna och låta dem ta över hela min tankekraft så himla snabbt för jag vet ju hur dåligt de alltid får mig att må i slutändan när ingenting går som jag hoppats på, ändå sitter jag här nu efter TVÅ VECKOR med så starka känslor att hjärtat nästan exploderar och det känns som jag inte skulle överleva ett misslyckande till. som att jag skulle gå under av ångest och dö om det slutar likadant den här gången som det alltid brukar göra. jag förstår inte; VARFÖR kan jag inte bara ta det lugnt, varför måste jag tvunget direkt bli så kär att hjärtat nästan går sönder så fort någon visar minsta lilla intresse för mig? allt blev bara så fruktansvärt komplicerat helt plötsligt och vi båda verkar vara mer komplicerade än jag trodde och alla känslor förvirrar mig och adsklgjdklfgjlkjgädksjhdklföjhslkjdf jag vet inte.
Spoiler: Tryck här för att visa! seriöst vet inte vad jag ska göra aaaah HJÄLP
21 okt, 2012 18:20 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: När jag behöver mina vänner som mäst finns dom aldrig där! cho chang E och Smurfan 2 ni tycker ju bara att mugglis är tråkigt. estella: du säger ju alltid att du hatar mig. AliceJaneCullen vi träffas ju aldrig men de vill du ju förmodligen inte! hermione gragner: du är inte inloggad så dig kan jag inte prata med. jag känner mig så ensam och arg! men snälla du jag är alltid där för dig ovavsätt tack så mycke, men dom andra bryr sig inte stackarn 21 okt, 2012 21:29 |
|
Miskel
Elev |
21 okt, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen