One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: när kommer dom uppträda? omg jag måste gå åh varför bor jag inte i typ stockholm?? inget bestämt datum du kan sova hos mig jao ja klart schlut i need you!! eller iaf ditt hus lol nejmen jao JAG SKA BARA till domoch sen ska jag klänga mig fast på harry tills en nån tar mig (förhoppningsvis harry) mina planer är perfekta
25 sep, 2012 17:18 |
|
Solkatten
Elev |
Hade varit sjukt awesome om de sjunger LWWY!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 17:20 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: när kommer dom uppträda? omg jag måste gå åh varför bor jag inte i typ stockholm?? inget bestämt datum du kan sova hos mig jao ja klart schlut i need you!! eller iaf ditt hus lol nejmen jao JAG SKA BARA till domoch sen ska jag klänga mig fast på harry tills en nån tar mig (förhoppningsvis harry) mina planer är perfekta JAA HAHAHA OMFG kan se det framför mig men ärligt why not liksom 25 sep, 2012 17:49 |
|
J00KERN
Elev |
25 sep, 2012 17:50 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: när kommer dom uppträda? omg jag måste gå åh varför bor jag inte i typ stockholm?? inget bestämt datum du kan sova hos mig jao ja klart schlut i need you!! eller iaf ditt hus lol nejmen jao JAG SKA BARA till domoch sen ska jag klänga mig fast på harry tills en nån tar mig (förhoppningsvis harry) mina planer är perfekta JAA HAHAHA OMFG kan se det framför mig men ärligt why not liksom ja eller hur åh behöver min mobil om jag skulle ha en nu skulle det säkert funka
25 sep, 2012 17:50 |
|
Neeyum
Elev |
25 sep, 2012 17:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-25 kl. 17:55
|
|
Solkatten
Elev |
Två anledningar till varför jag är ledsen över det här.
1.Har ingen att gå med. 2.Det kommer säkert vara i Stockholm. Men att se dem på TV är ju bättre än ingenting. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 17:54 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Solkatten: Två anledningar till varför jag är ledsen över det här. 1.Har ingen att gå med. 2.Det kommer säkert vara i Stockholm. Men att se dem på TV är ju bättre än ingenting. Du tog orden ur munnen på mig Kärlek till alla! 25 sep, 2012 18:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Herregudherregudherreguuud
om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! ![]()
25 sep, 2012 18:08 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Herregudherregudherreguuud om dom ska uppträda på xfactor sverige då MÅSTE, verkligen MÅSTE jag gå på det! .....vi säger att Neeyum har plats...
25 sep, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen