@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 12:19 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Hey, come and sitt with me i kupé 8! Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. Jag joinar dig! Tjänare tjänare! Fick just sälle av MissFniss också B) Vad ska vi hitta på då? Jag joinar er OH YEAH fullsatt kupé 1 sep, 2012 12:20 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Hey, come and sitt with me i kupé 8! Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. Jag joinar dig! Tjänare tjänare! Fick just sälle av MissFniss också B) Vad ska vi hitta på då? YAY! 8D Har godisvagnen åkt förbi redan? Åh, javisst, där springer tanten för att fånga den...
1 sep, 2012 12:21 |
|
EMELESEL
Elev |
1 sep, 2012 12:21 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Hey, come and sitt with me i kupé 8! Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. Jag joinar dig! Tjänare tjänare! Fick just sälle av MissFniss också B) Vad ska vi hitta på då? Kanske lite trollkarlschack?
1 sep, 2012 12:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av M4L13: pappa sa just att han var säker på att jag hade nån störning i huvudet för han tycker att jag är så dålig han verkar tycka det är kul att få mig att gråta Det är nånting fel på din pappa.. No offence men man säger inte sådär till sina barn agree just nu vill jag flytta hem till mamma vilket pappa abolut inte vill antagligen, men om han är så elak mot mig är det inte konstigt om jag vill flytta hem till mamma :c
1 sep, 2012 12:23 |
|
Conflate
Elev |
1 sep, 2012 12:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 1 kl. 12:30
|
|
cirklar
Elev |
En konversation via facebook:
Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag var faktiskt väldigt seriös också.
1 sep, 2012 12:25 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av Seriously: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av joel9324: och jag mitt fjärde!! 1 SEPTEMER OCH JAG STÅR VID PERRONGEN OCH SKA BÖRJA MITT FÖRSTA ÅR!! Och jag mitt sjunde! :3 Och jag mitt andra :3 Och jag mitt sjätte! :3 Och jag börjar mitt tredje år! 8D Och jag mitt åttonde! :3 Vänta lite nu... 1 sep, 2012 12:28 |
|
Ginny00
Elev |
Någon som vill sitta med mig och Aivilio?
1 sep, 2012 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen