@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
http://www.sn.se/nyheter/oxelosund/1.1537890
Woah, vad har de gjort med badhuset egentligen? Man får ju knappt se hur det ser ut men det är ändå förändrat...
1 sep, 2012 12:03 |
|
scarhead
Lärare |
DET FINNS WIFI PÅ THE HOGWARTS EXPRESS
bra att de tar till åtgärder för oss som är beroende av Tumblr 1 sep, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: DET FINNS WIFI PÅ THE HOGWARTS EXPRESS bra att de tar till åtgärder för oss som är beroende av Tumblr Och oss som är beroende av Mugglis 1 sep, 2012 12:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av scarhead: DET FINNS WIFI PÅ THE HOGWARTS EXPRESS bra att de tar till åtgärder för oss som är beroende av Tumblr *kan inte rösta på fler inlägg idag 1 sep, 2012 12:06 |
|
M4L13
Elev |
pappa sa just att han var säker på att jag hade nån störning i huvudet för han tycker att jag är så dålig
han verkar tycka det är kul att få mig att gråta
1 sep, 2012 12:10 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av joel9324: och jag mitt fjärde!! 1 SEPTEMER OCH JAG STÅR VID PERRONGEN OCH SKA BÖRJA MITT FÖRSTA ÅR!! Och jag mitt sjunde! :3 Och jag mitt andra :3 Och jag mitt sjätte! :3 Och jag börjar mitt tredje år! 8D
1 sep, 2012 12:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av M4L13: pappa sa just att han var säker på att jag hade nån störning i huvudet för han tycker att jag är så dålig han verkar tycka det är kul att få mig att gråta Det är nånting fel på din pappa.. No offence men man säger inte sådär till sina barn 1 sep, 2012 12:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Hey, come and sitt with me i kupé 8!
Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. 1 sep, 2012 12:16 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hey, come and sitt with me i kupé 8! Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. Jag joinar dig!
1 sep, 2012 12:16 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Hey, come and sitt with me i kupé 8! Jag har bara fem polare i sällskap här. Ensam u know. Jag joinar dig! Tjänare tjänare! Fick just sälle av MissFniss också B) Vad ska vi hitta på då? 1 sep, 2012 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen