Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Vad bra Skrivet av Borttagen: Miskel: Jag ska inte påstå att det är dåligt att vara vegetarian. Men det är inte heller dåligt att inte vara det. I alla fall; har du varit vegetarian länge? För om du inte har det kanske de inte hunnit förstå och acceptera det. Nej, jag menar absolut inte att det är dåligt att inte vara det. Kött är sjukt awesome och smakar bra, jag har bara tröttnat. Det blir en månad på onsdag Men grejen är att jag har "kompromissat", och äter numera fisk och skaldjur för att de ska få det lättare. Jag blir nog helvegiterian när de har anpassat sig ett tag. hehe Okej 20 okt, 2012 19:57 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Vad bra Skrivet av Borttagen: Miskel: Jag ska inte påstå att det är dåligt att vara vegetarian. Men det är inte heller dåligt att inte vara det. I alla fall; har du varit vegetarian länge? För om du inte har det kanske de inte hunnit förstå och acceptera det. Nej, jag menar absolut inte att det är dåligt att inte vara det. Kött är sjukt awesome och smakar bra, jag har bara tröttnat. Det blir en månad på onsdag Men grejen är att jag har "kompromissat", och äter numera fisk och skaldjur för att de ska få det lättare. Jag blir nog helvegiterian när de har anpassat sig ett tag. hehe Okej Haha c: jo, de får väll lov att göra det antar jag.
20 okt, 2012 19:58 |
|
Shaunee
Elev |
"Jag saknar dig jättemycket och jag hoppas vi kan träffas snart" *gråtfärdig*
Men gud mitt hjärta dör 20 okt, 2012 20:08 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes. What happend? my whole life happened. men min pappa sa något jävligt dumt och elakt.... och det är långt ifrån första gången det händer. Oh... Vad sa han? vill helst inte säga. 20 okt, 2012 20:25 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes. What happend? my whole life happened. men min pappa sa något jävligt dumt och elakt.... och det är långt ifrån första gången det händer. Oh... Vad sa han? vill helst inte säga. Okej... Förstår... Men han kanske inte mende det, vad dte nu var... Men förstår om du nu är lite deppig... ♥ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 okt, 2012 21:08 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 okt, 2012 10:58 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: hermione gragner du har inte varigt inne på 4 dagar! jag saknar dig!!!!!! förlåååt borta jag har saknat dig så mkt jag skäms.... 21 okt, 2012 13:06 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: hermione gragner du har inte varigt inne på 4 dagar! jag saknar dig!!!!!! förlåååt borta jag har saknat dig så mkt jag skäms.... De behöver du inte göra!
21 okt, 2012 13:07 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: hermione gragner du har inte varigt inne på 4 dagar! jag saknar dig!!!!!! förlåååt borta jag har saknat dig så mkt jag skäms.... De behöver du inte göra! nä skulle ha sagt till at jag skulle åka men det blev så sent 21 okt, 2012 13:08 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: hermione gragner du har inte varigt inne på 4 dagar! jag saknar dig!!!!!! förlåååt borta jag har saknat dig så mkt jag skäms.... De behöver du inte göra! nä skulle ha sagt till at jag skulle åka men det blev så sent de gör inget
21 okt, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen