Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 710 711 712 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Åh plötsligt blev x factor extremt mycket mer intressant

"we live together, and harry does all the cooking."

25 sep, 2012 10:58

IamAK
Elev

Avatar

+1


problemet är att typ alla 1D fans kommer vilja ha biljetter men det räcker inte till så många. åh, hatar sånt här... om jag får en biljett, kul. men annars kommer jag inte klara av det, har liksom inte sett dom någon annan gång dom har varit här heller. känner att det är min tur nu. önskar att alla som redan sett och träffat dom flera gånger inte kommer köpa biljetter men det kommer dom ändå göra...

25 sep, 2012 12:59

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Optic:
Vad är skillnaderna mellan Take Me Home Limited Yearbook Edition och mellan Take Me Home?

Man får en tröja https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mangto5S9V1rq4psfo1_500.gif

hoppas det är nåt mer
beställde ju den ehe
är glad iaf
den var ändå bara lite dyrare


WHAT?
Det har jag missat.. var står det?

Knizzlare sa det ehe


man får inte en tröja. skillnaden är att det finns några extra låtar till, hur många vet jag inte. en tröja och lite annat får man om man beställer take me home boxen som man kan göra på deras hemsida, det är inte samma sak som när man bara köper limited yearbook edition albumet.


Oki, tack ♥

Vadå, ska de typ uppträda på X-Factor?

25 sep, 2012 14:30

IamAK
Elev

Avatar


Optic - you're welcome, och japp.

25 sep, 2012 14:49

Quidditch
Elev

Avatar


Känner bara att jag får halvt panik. Alla kommer förmodligen försöka köpa biljetter. Mitt liv kommer vara halvt förstört om jag inte får biljetter....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

25 sep, 2012 15:51

Neeyum
Elev

Avatar


alltså hjärtattacken man får i skolan när man ser den där jävla tweeten
ARRGHHHHHH I'M SO HAPPY I COULD DIE OMFG
fast
om jag inte får biljetter så kommer jag gömma mig under mitt täcke resten av mitt liv

25 sep, 2012 15:59

Pixie
Elev

Avatar


när kommer dom uppträda?
omg
jag måste

åh
varför bor jag inte i typ stockholm??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

25 sep, 2012 17:03

Solkatten
Elev

Avatar


Oh. My. God.

Fast då kommer det säkert vara i Stockholm. Men ändå! OMG! ♥ De har förresten spelat WMYB två gånger på X Factor som bakgrundsmusik. Älskar't.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 sep, 2012 17:11

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-25 kl. 17:12
Antal ändringar: 1

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
när kommer dom uppträda?
omg
jag måste

åh
varför bor jag inte i typ stockholm??

inget bestämt datum
du kan sova hos mig jao

25 sep, 2012 17:12

Solkatten
Elev

Avatar


“We are really excited to be performing on X Factor Sweden later this year and look forward to seeing all our Swedish fans again soon” säger One Directions Liam Payne.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 sep, 2012 17:15

1 2 3 ... 710 711 712 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.