One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Åh plötsligt blev x factor extremt mycket mer intressant
"we live together, and harry does all the cooking." 25 sep, 2012 10:58 |
|
IamAK
Elev |
problemet är att typ alla 1D fans kommer vilja ha biljetter men det räcker inte till så många. åh, hatar sånt här... om jag får en biljett, kul. men annars kommer jag inte klara av det, har liksom inte sett dom någon annan gång dom har varit här heller. känner att det är min tur nu. önskar att alla som redan sett och träffat dom flera gånger inte kommer köpa biljetter men det kommer dom ändå göra...
25 sep, 2012 12:59 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Pixie: Skrivet av Optic: Skrivet av Pixie: Skrivet av Optic: Vad är skillnaderna mellan Take Me Home Limited Yearbook Edition och mellan Take Me Home? Man får en tröja ![]() hoppas det är nåt mer beställde ju den ehe är glad iaf den var ändå bara lite dyrare WHAT? Det har jag missat.. var står det? Knizzlare sa det ehe man får inte en tröja. skillnaden är att det finns några extra låtar till, hur många vet jag inte. en tröja och lite annat får man om man beställer take me home boxen som man kan göra på deras hemsida, det är inte samma sak som när man bara köper limited yearbook edition albumet. Oki, tack ♥ Vadå, ska de typ uppträda på X-Factor? 25 sep, 2012 14:30 |
|
IamAK
Elev |
Optic - you're welcome, och japp.
25 sep, 2012 14:49 |
|
Quidditch
Elev |
Känner bara att jag får halvt panik. Alla kommer förmodligen försöka köpa biljetter. Mitt liv kommer vara halvt förstört om jag inte får biljetter....
![]()
25 sep, 2012 15:51 |
|
Neeyum
Elev |
alltså hjärtattacken man får i skolan när man ser den där jävla tweeten
ARRGHHHHHH I'M SO HAPPY I COULD DIE OMFG fast om jag inte får biljetter så kommer jag gömma mig under mitt täcke resten av mitt liv 25 sep, 2012 15:59 |
|
Pixie
Elev |
25 sep, 2012 17:03 |
|
Solkatten
Elev |
Oh. My. God.
Fast då kommer det säkert vara i Stockholm. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 17:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-25 kl. 17:12
|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: när kommer dom uppträda? omg jag måste gå åh varför bor jag inte i typ stockholm?? inget bestämt datum du kan sova hos mig jao 25 sep, 2012 17:12 |
|
Solkatten
Elev |
“We are really excited to be performing on X Factor Sweden later this year and look forward to seeing all our Swedish fans again soon” säger One Directions Liam Payne.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen