Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7108 7109 7110 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Afturelding:
Jag känner att det här kommer bli en ytterligare sådan där slappdag, där man inte orkar göra mycket annat än att titta på serier hela dagen och sitta här.

Önskar också jag kunde ha en slappdag idag, men mamma fyller år idag, och hon ska ha ett litet släktkalas ikväll, vilket innebär att jag måste städa!!!!


Aws Haha, vad skönt xD Insåg precis att jag inte kommer behöva städa när någon i min familj fyller år längre, bara två gånger om året när jag eller min sambo fyller år. Och knappt då, vi kommer säkert åka hem till våra familjer när vi fyller år.

Åh, det kallar jag lyx! Ogillar verkligen att städa!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

1 sep, 2012 11:10

Afturelding
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Afturelding:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Afturelding:
Jag känner att det här kommer bli en ytterligare sådan där slappdag, där man inte orkar göra mycket annat än att titta på serier hela dagen och sitta här.

Önskar också jag kunde ha en slappdag idag, men mamma fyller år idag, och hon ska ha ett litet släktkalas ikväll, vilket innebär att jag måste städa!!!!


Aws Haha, vad skönt xD Insåg precis att jag inte kommer behöva städa när någon i min familj fyller år längre, bara två gånger om året när jag eller min sambo fyller år. Och knappt då, vi kommer säkert åka hem till våra familjer när vi fyller år.

Åh, det kallar jag lyx! Ogillar verkligen att städa!


Jag också. Vi försöker hålla efter i lägenheten så att det inte blir så stökigt, mest för kattens skull.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

1 sep, 2012 11:12

Borttagen

Avatar


snart kommer någon försvinna från mugglis..

1 sep, 2012 11:14

Clementin
Elev

Avatar


^Vem? o.o

1 sep, 2012 11:14

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
snart kommer någon försvinna från mugglis..

NU BÖRJADE JAG NÄSTAN GRÅTA JU

♏︎

1 sep, 2012 11:15

LolFeelings
Elev

Avatar


Min lillasyster har den mest sämsta musiksmaken någonsin, så någon gång ska jag visa henne Friday...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

1 sep, 2012 11:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
snart kommer någon försvinna från mugglis..

NU BÖRJADE JAG NÄSTAN GRÅTA JU

DONT CRY

1 sep, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Vad sk jag säga. Heellllooooooooooooows!

1 sep, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
snart kommer någon försvinna från mugglis..

NU BÖRJADE JAG NÄSTAN GRÅTA JU

DONT CRY

NEJNEJNEJ, AVIFORS, OM DU TÄNKER LÄMNA OSS GRÅTER JAG. PÅ ALLVAR.

1 sep, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
snart kommer någon försvinna från mugglis..

NU BÖRJADE JAG NÄSTAN GRÅTA JU

DONT CRY

NEJNEJNEJ, AVIFORS, OM DU TÄNKER LÄMNA OSS GRÅTER JAG. PÅ ALLVAR.

guys calm down.

1 sep, 2012 11:25

1 2 3 ... 7108 7109 7110 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.