@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
1 sep, 2012 00:58 |
|
kya
Elev |
1 sep, 2012 01:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 01:43 |
|
kya
Elev |
1 sep, 2012 01:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Åh, jobbigt
1 sep, 2012 01:48 |
|
DarkBells
Elev |
1 sep, 2012 01:59 |
|
EmahS
Elev |
God morgon! (ehh...? Not)
Kan någon hugga av min fot? Har plötsligt fått en allergisk reaktion av ett bett på min fot och det kliar som fan!! Fick upp ur sängen, ner i köket och hämta allergitablett och emblakräm. Och nu då? Nu är jag pigg plus att foten kliar.
1 sep, 2012 04:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Undrar om det här är den största (mest skrivna i) tråden på hela mugglis... Jo det är det : ) 1 sep, 2012 07:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Seriously: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Seriously: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Har just ritat en liten skiss på ett släktträd. Bara pappas sida kvar nu, och rita den riktiga! Gud vad nice! Sysslar du med släktforskning? Hörde att Johnny Depp är släkt med det brittiska drottningen på långt håll. Skoluppgift! Heheh har fått fakta av mormor och min moster så det var inte så svårt på deras sida. Och på pappas sida har folk också släktforskat, så det är inte så svårt XD Själv sätter jag bara ihop det på en karta! Låter riktigt roligt, ju! Hade gärna velat pröva på släktforskning. Kanske kan fråga min gammelmormor som är 91 år gammal. 7an, du? Första året på gymnasiet. Okej
1 sep, 2012 08:53 |
|
Borttagen
|
Usch -.-"
Ska virka en morot i slöjden. Och det är typ jättejättejättesvårt att virka! D: Testade igår... O____O 1 sep, 2012 08:57 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen