Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7101 7102 7103 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har just ritat en liten skiss på ett släktträd. Bara pappas sida kvar nu, och rita den riktiga!

Gud vad nice! Sysslar du med släktforskning?

Hörde att Johnny Depp är släkt med det brittiska drottningen på långt håll.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

31 aug, 2012 21:47

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har just ritat en liten skiss på ett släktträd. Bara pappas sida kvar nu, och rita den riktiga!

Gud vad nice! Sysslar du med släktforskning?

Hörde att Johnny Depp är släkt med det brittiska drottningen på långt håll.

Skoluppgift!
Heheh har fått fakta av mormor och min moster så det var inte så svårt på deras sida. Och på pappas sida har folk också släktforskat, så det är inte så svårt XD
Själv sätter jag bara ihop det på en karta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

31 aug, 2012 21:52

Freja
Elev

Avatar

+1


En tumme upp ifrån 100!
Haha, nån kommer ta bort en tumme av mig nu bara för att

Everything is Dramione and nothing hurts.

31 aug, 2012 21:53

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har just ritat en liten skiss på ett släktträd. Bara pappas sida kvar nu, och rita den riktiga!

Gud vad nice! Sysslar du med släktforskning?

Hörde att Johnny Depp är släkt med det brittiska drottningen på långt håll.

Skoluppgift!
Heheh har fått fakta av mormor och min moster så det var inte så svårt på deras sida. Och på pappas sida har folk också släktforskat, så det är inte så svårt XD
Själv sätter jag bara ihop det på en karta!

Låter riktigt roligt, ju! Hade gärna velat pröva på släktforskning. Kanske kan fråga min gammelmormor som är 91 år gammal. Vilken klass går du i förresten?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

31 aug, 2012 22:07

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Har just ritat en liten skiss på ett släktträd. Bara pappas sida kvar nu, och rita den riktiga!

Gud vad nice! Sysslar du med släktforskning?

Hörde att Johnny Depp är släkt med det brittiska drottningen på långt håll.

Skoluppgift!
Heheh har fått fakta av mormor och min moster så det var inte så svårt på deras sida. Och på pappas sida har folk också släktforskat, så det är inte så svårt XD
Själv sätter jag bara ihop det på en karta!

Låter riktigt roligt, ju! Hade gärna velat pröva på släktforskning. Kanske kan fråga min gammelmormor som är 91 år gammal. Vilken klass går du i förresten?

7an, du?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

31 aug, 2012 22:10

Freja
Elev

Avatar


Oh My Rowling! Tack Moy.GinnyWeasley för min hundrade tumme

Everything is Dramione and nothing hurts.

31 aug, 2012 22:15

joel9324
Elev

Avatar


godnatt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

31 aug, 2012 22:20

Freja
Elev

Avatar


Godnatt mugglisar!

Everything is Dramione and nothing hurts.

31 aug, 2012 22:27

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Solkatten:
Jag behöver hjälp! Jag vill se "Behinde the scenes" på De vises sten men har ingen aning om vad jag ska gå in på. Help me. :3

Ingen som vill svara? <//3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2012 22:32

whirlwinds
Elev

Avatar


jag fick en random kram idag. jag tycker om random kramar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

31 aug, 2012 22:34

1 2 3 ... 7101 7102 7103 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.