@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag önskar typ att jag bodde i mitten av Sverige.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 aug, 2012 21:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-31 kl. 21:29
|
|
EmahS
Elev |
... och alltid ska vi prata om jobbiga saker och gråta? vem fan vill prata om saker så man börjar gråta? var enda jävla gång.
på saker som man inte ens har att göra med längre.
31 aug, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 31 aug, 2012 21:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland
31 aug, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland Kan hålla med om att jag är cool, nej det kan jag faktiskt inte heller... Men du pratar ju även du massa skit cx 31 aug, 2012 21:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland Kan hålla med om att jag är cool, nej det kan jag faktiskt inte heller... Men du pratar ju även du massa skit cx Japp, ibland så
31 aug, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland Kan hålla med om att jag är cool, nej det kan jag faktiskt inte heller... Men du pratar ju även du massa skit cx Japp, ibland så Du snackar skit när du säger att jag snackar skit när jag snackar om dina fic :3 31 aug, 2012 21:38 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland Kan hålla med om att jag är cool, nej det kan jag faktiskt inte heller... Men du pratar ju även du massa skit cx Japp, ibland så Du snackar skit när du säger att jag snackar skit när jag snackar om dina fic :3 Neeeeeeeeeee inte alls!!! Känns som att vi spammar lite här xD
31 aug, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Din lilla korv, det är för att de är bääst ♥ LIITE REKLAM: Min lilla korv (LunaLovegood1's) ficar är grymma så läs dem! :3 HAHAHAHAHAHA potatismosgrejen är cool men pratar massa skit ibland Kan hålla med om att jag är cool, nej det kan jag faktiskt inte heller... Men du pratar ju även du massa skit cx Japp, ibland så Du snackar skit när du säger att jag snackar skit när jag snackar om dina fic :3 Neeeeeeeeeee inte alls!!! Känns som att vi spammar lite här xD Jaa, liite faktiskt. Och jo ♥ 31 aug, 2012 21:44 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
31 aug, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen