Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
21 jun, 2012 15:44 |
|
Dini99
Elev |
Ditt. Hår. Omg. Disa. Vill. Ha. o.o "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 21 jun, 2012 15:44 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Deathless: Den första bilden är tagen idag och den andra är lite äldre och det är möjligt att jag redan lagt ut den här en gång, jag vet inte. 0.o Den sista är från Liseberg och jag var bara tvungen att visa er hur fina jag och min kompis var. OMG VA VACKER! Dett hår är ju typ bara AWSOME! BTW: Här är jag, typ... ![]() (haha, när jag var liten!)![]() ![]() Har inte så mycket att komma med... Jag är inte direkt bästa vän med mitt utseende :C igga mitt hår!
21 jun, 2012 16:04 |
|
Deathless
Elev |
21 jun, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Deathless: Den första bilden är tagen idag och den andra är lite äldre och det är möjligt att jag redan lagt ut den här en gång, jag vet inte. 0.o Den sista är från Liseberg och jag var bara tvungen att visa er hur fina jag och min kompis var. vad söt du är. 21 jun, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Fina ögon du har! ♥ Hela du är fin, blev bara så berörd av ögonen! ♥ 21 jun, 2012 18:59 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Deathless: Den första bilden är tagen idag och den andra är lite äldre och det är möjligt att jag redan lagt ut den här en gång, jag vet inte. 0.o Den sista är från Liseberg och jag var bara tvungen att visa er hur fina jag och min kompis var. vad söt du är. Men tack så mycket, du också. xD
21 jun, 2012 19:26 |
|
LoonyMe
Elev |
21 jun, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2012 21:30 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Deathless: _SanD_ Tack så mycket. xD Vad är det för stor pokal du har på bilden längst ner? o.o Champions leage pokalen
21 jun, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen