Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
20 okt, 2012 12:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MadEye Moody: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny00: Mitt självförtroende är så sjukt dåligt nowadays. Kan inte ens titta in i en novelltråd och se kommentarer utan att få dåligt självförtroende. Kan jag inte få ignorera ett problem i alla fall? Fortsätter på den här tråden. Spoiler: Tryck här för att visa! Ni som tänker ifrågasätta att jag är 12 år? Jag har inget försvar, eftersom det är sant. Men jag menar allt jag har skrivit här, inget är påhittat, och sen är det väl erat val om ni vill se mig som en uppmärksamhetskrävande småunge. Fine. Not my problem. Men ni behöver ju inte påpeka det. Vill du veta hur man går ner i vikt? Man pratar med sina föräldrar och sen går man till en dietist. Jag pratade med min pappa, han vägde och mätte mig, sen kollade vi mitt isoBMI. Jag var normalviktig, så hade jag gått till en dietist hade de bett mig gå hem. Det jag vill säga är att kolla ditt isobmi, och är du överviktig eller underviktig pratar du med dina föräldrar och går till en dietist. Är du normalviktig så pratar du med någon som kan ta bort dina dåliga tankar Jag har själv tänkt sådär, bara några kilo till... Jag har försökt gå ner i vikt, och jag kan bara säga att är du nöjd med dig själv och vet att du är frisk så känns det så mycket skönare och du kommer strunta i när dina magra kompisar säger att de tycker de är feta Jag har gått i en klass där ingen väger över 35 kilo i sju år. Själv väger jag 58. Men jag vet att jag är frisk och välmående och det är det enda som betyder nåt eller hur! Alla ser olika ut, det är bara att acceptera. Och de som inte kan acceptera det är det synd om, för de har säkert själva komplex över sin kropp Ta hand om dig och se till att göra saker som gör dig glad. För set är det viktigaste ♥ Jag väger runt 42, så jag är ju defintivt normalviktig och vet det egentligen.. men tack. 20 okt, 2012 13:56 |
|
Miskel
Elev |
oj, tack! nej du, det var i precis rätt tidpunkt ♥
20 okt, 2012 15:06 |
|
IamAK
Elev |
jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes.
20 okt, 2012 19:23 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av IamAK: jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes. What happend? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 okt, 2012 19:25 |
|
Miskel
Elev |
Varför kan inte min familj bara acceptera att jag är vegeterian? Jag förstår inte vad som är problemet. När jag försöker prata om det med dem så ignorerar de bara mig och säger att det är dåligt att vara vegeterian. HELLO PEOPLE, DET ÄR BÄTTE ATT VARA DET! WAKE UP!
Gör de det på grund av lathet? Jag tror det. Det är knappast för att de bryr sig om mig i alla fall.
20 okt, 2012 19:42 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes. What happend? my whole life happened. men min pappa sa något jävligt dumt och elakt.... och det är långt ifrån första gången det händer. 20 okt, 2012 19:46 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Majis: Skrivet av IamAK: jag känner för att dö.... jag orkar inte leva såhär. hur kan man vara så elak mot sitt eget barn, jag fattar inte. dom trycker ständigt ner mig och jag önskar bara att jag aldrig föddes. What happend? my whole life happened. men min pappa sa något jävligt dumt och elakt.... och det är långt ifrån första gången det händer. Oh... Vad sa han? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 okt, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Miskel: Jag ska inte påstå att det är dåligt att vara vegetarian. Men det är inte heller dåligt att inte vara det.
I alla fall; har du varit vegetarian länge? För om du inte har det kanske de inte hunnit förstå och acceptera det. 20 okt, 2012 19:48 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Miskel: Jag ska inte påstå att det är dåligt att vara vegetarian. Men det är inte heller dåligt att inte vara det. I alla fall; har du varit vegetarian länge? För om du inte har det kanske de inte hunnit förstå och acceptera det. Nej, jag menar absolut inte att det är dåligt att inte vara det. Kött är sjukt awesome och smakar bra, jag har bara tröttnat. Det blir en månad på onsdag Men grejen är att jag har "kompromissat", och äter numera fisk och skaldjur för att de ska få det lättare. Jag blir nog helvegiterian när de har anpassat sig ett tag. hehe
20 okt, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen