One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
23 sep, 2012 18:46 |
|
Shaunee
Elev |
Sitter och lyssnar på Lwwy (har gjort det i snart 2 timmar)
Lets go CRAZY CRAZY CRAZY och Tonight lets get some... And live while we're young och I wanna live while we're young We wanna live while we're young Fucking LOVE! 24 sep, 2012 16:28 |
|
Neeyum
Elev |
hey det var något rykte att dem kommer hit snart
en tjej i min grannskola som typ känner någon som känner någon i deras management skrev det på fb och alla swedirectioners blev galna men jag tror inte på det faktiskt haha 24 sep, 2012 17:27 |
|
Solkatten
Elev |
Wait... what?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 17:44 |
|
Neeyum
Elev |
ingen aning, därför jag tyckte att det inte lärt så troligt haha 24 sep, 2012 17:47 |
|
Pixie
Elev |
24 sep, 2012 17:53 |
|
IamAK
Elev |
Solkatten - en signering kanske.
asså jag dör för dom har faktiskt typ sagt att dom ska till sverige snart, troligtvis för en signering och jag dör för min kompis kanske inte vill följa med i så fall och jag kan inte riktigt åka själv, blir orolig... + att det kanske bara kommer vara dom 500 första eller nåt som får nåt signerat och vem vet hur många som kommer dyka upp, tusentals kanske. 24 sep, 2012 19:19 |
|
Bombarda
Elev |
Jag tycker dem.borde ha en signering i stockholm o typ en i Malmö, så vi nere i Skåne har chans att träffa demxD dessutom har de själva sagt att de vill se mer av sverige, så varför inte södra delen?
Kärlek till alla! 24 sep, 2012 20:46 |
|
Pixie
Elev |
24 sep, 2012 20:50 |
|
EmahS
Elev |
De kommer att komma till Sverige.
De ska till X Factor! Datum och så vet jag inte. Såg det på twitter och tänkte att jag var tvungen att dela med mig
25 sep, 2012 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen