Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Hahaha, falskt. Dock nöter jag parodin på den. Har till och med ljudfilen.
Du tror att om Severus visste att det låg en död basilisk i Hemligheternas Kammare skulle han tvinga Harry att visa honom vägen dit, för att basiliskdelar är bra, och riktigt dyra, trolldrycksingredienser. ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 jan, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Sant, fast jag har inte tänkt på det innan
Du önskar att du kunde gå på Hogwarts istället för din vanliga skola 16 jan, 2011 19:31 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker att det borde finnas hissar/dylikt på Hogwarts. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 jan, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Falskt, trapporna är ju coola
Du tycker att alla effekterna i Dödsrelikarna del 1 blir jobbiga i längden 16 jan, 2011 20:18 |
|
Narglesinamistletoe
Elev |
Falskt. jag tyckte dom var coola
Du har sett A very potter musical? Harry defeats dark wizards. Edward sparkles. DO YOU SEE THE DIFFERENCE?! 16 jan, 2011 21:44 |
|
Emey94
Elev |
Falskt
Du jämför alla killar du blir tillsammans med din favorite kille i Hp - böckerna??? The best thing you can have is love 17 jan, 2011 12:17 |
|
Soz
Elev |
Fakst
Du läser HP böckerna om och om igen? Sherlockian, Whovian etc. 17 jan, 2011 15:53 |
|
Narglesinamistletoe
Elev |
Sant
Du har läst Twilight och avskytt den? Harry defeats dark wizards. Edward sparkles. DO YOU SEE THE DIFFERENCE?! 17 jan, 2011 16:08 |
|
Soz
Elev |
Falskt men jag har läst den, och det är inget fel på den.
Du skulle vilja veta vad narglar är för någonting? Sherlockian, Whovian etc. 17 jan, 2011 16:55 |
|
Narglesinamistletoe
Elev |
Sant
Du har läst sagan om ringen? Harry defeats dark wizards. Edward sparkles. DO YOU SEE THE DIFFERENCE?! 17 jan, 2011 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen