Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Awww tack! Ni kan inte föreställa er hur glad jag blir utav era kommentarer :'
Förresten, om ni vill veta varför jag valde Katie istället för Anglina: Jag gillar inte George o Angelina som ett par, men de skulle blivit ett par i denna FF också om bara inte några kompisar hindrade mig 30 nov, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Nu måste en ny berättelse komma
30 nov, 2011 20:46 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu måste en ny berättelse komma absolut!! du skriver så himla bra så du bara måste skriva en till!!! ![]() "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 30 nov, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Ja jag ska skriva en till, om ett tag tror jag.. måste utveckla idén mer
1 dec, 2011 15:39 |
|
nilla10
Elev |
okiiiii
hej hej! :) 1 dec, 2011 16:07 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Jätte bra! Jag blir rörd.
Inte för långa inte för korta kapitel. Perfekt. PPP <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
12 maj, 2013 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen