Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Awww tack! Ni kan inte föreställa er hur glad jag blir utav era kommentarer :'

Förresten, om ni vill veta varför jag valde Katie istället för Anglina: Jag gillar inte George o Angelina som ett par, men de skulle blivit ett par i denna FF också om bara inte några kompisar hindrade mig

30 nov, 2011 20:00

Borttagen

Avatar

+1


Nu måste en ny berättelse komma

30 nov, 2011 20:46

Ginny.T
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Nu måste en ny berättelse komma

absolut!! du skriver så himla bra så du bara måste skriva en till!!!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

30 nov, 2011 23:36

Borttagen

Avatar

+1


Ja jag ska skriva en till, om ett tag tror jag.. måste utveckla idén mer

1 dec, 2011 15:39

nilla10
Elev

Avatar

+1


okiiiii

hej hej! :)

1 dec, 2011 16:07

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar

+1


Jätte bra! Jag blir rörd.
Inte för långa inte för korta kapitel. Perfekt.
PPP

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

12 maj, 2013 18:39

1 2 3 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.