Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
21 aug, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
jag är så grymt översocial, men alla är osociala
21 aug, 2011 16:10 |
|
DeniceeTonks
Elev |
Är social nu
You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 21 aug, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
haha, jag ska se en film nu, hahaha, ÅH, JAG TROR ATT JAG KOMMER ORKA UPP IMORGON, för er som bryr er, haha
21 aug, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
JAG VILL HA KAFFE.
21 aug, 2011 16:28 |
|
DeniceeTonks
Elev |
JAG BÖRJAR SKOLAN IMORGON. FML.
You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 21 aug, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG VILL HA KAFFE. STOP DRINKING Skrivet av DeniceeTonks: JAG BÖRJAR SKOLAN IMORGON. FML. ME TOO 21 aug, 2011 16:31 |
|
DeniceeTonks
Elev |
JAG KOMMER INTE KOMMA UPP JU.....
FETT PINSAMT ATT KOMMA SENT FÖRSTA DAGEN - SKA BÖRJA ÅTTAN. You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes- 21 aug, 2011 16:32 |
|
Borttagen
|
fannyy kopp nummer 6 nu.... orka ahahhaa mamma kommer förbjuda mig att dricka kaffe
21 aug, 2011 16:35 |
|
kinshaw
Elev |
21 aug, 2011 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen