Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chatttråd :] ♥

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

1 2 3 ... 70 71 72 ... 95 96 97
Användare Inlägg
whirlwinds
Elev

Avatar


ska hem till mamma snart. har inget internet där. fml </////3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

21 aug, 2011 15:36

Borttagen

Avatar


jag är så grymt översocial, men alla är osociala

21 aug, 2011 16:10

DeniceeTonks
Elev

Avatar


Är social nu

You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes-

21 aug, 2011 16:14

Borttagen

Avatar


haha, jag ska se en film nu, hahaha, ÅH, JAG TROR ATT JAG KOMMER ORKA UPP IMORGON, för er som bryr er, haha

21 aug, 2011 16:15

Borttagen

Avatar


JAG VILL HA KAFFE.

21 aug, 2011 16:28

DeniceeTonks
Elev

Avatar


JAG BÖRJAR SKOLAN IMORGON. FML.

You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes-

21 aug, 2011 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG VILL HA KAFFE.

STOP DRINKING
Skrivet av DeniceeTonks:
JAG BÖRJAR SKOLAN IMORGON. FML.

ME TOO

21 aug, 2011 16:31

DeniceeTonks
Elev

Avatar


JAG KOMMER INTE KOMMA UPP JU.....
FETT PINSAMT ATT KOMMA SENT FÖRSTA DAGEN - SKA BÖRJA ÅTTAN.

You will always be my hero,Severus. -We all wanna go to heaven sometimes-

21 aug, 2011 16:32

Borttagen

Avatar


fannyy kopp nummer 6 nu.... orka ahahhaa mamma kommer förbjuda mig att dricka kaffe

21 aug, 2011 16:35

kinshaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag är så grymt översocial, men alla är osociala
this!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

21 aug, 2011 16:36

1 2 3 ... 70 71 72 ... 95 96 97

Forum > Off Topic > Chatttråd :] &#9829;

Du får inte svara på den här tråden.