ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag blickade bak. Vind rev i träden och fet bste kyligt mot min redan kalla kind. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 18:46 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag vaknar av en smärta, i högra armen. Jag hör svaga steg, men inget är tydligt nog. Go Fuck yourself you damn cereal 22 aug, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Will
Jag sprang mot Jossan, Joey och Jenn. "Vänta på mig!" Skrek jag efter dem. 22 aug, 2015 21:10 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”WILL! WILL!” Skrek jag och sprang emot honom. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
Will
"Skynda er, spring in och göm er! Jag har personens väska!" Skrek jag. 22 aug, 2015 21:31 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Vi sprang in genom den öppna porten och stängde efter oss. Vi hade kommit in i en stor sal. Vi sprang upp för trappen och öppnade närsmat dörr. D.r ine var ett bäddad sovrum. (Slottet är magiskt och vi får det vi önskar oss x)) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 aug, 2015 22:02 |
|
Borttagen
|
Joey
"Vad är det i?" Frågar jag snabbt. 23 aug, 2015 08:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag gick in i rummet. ”Ett bäddat sovrum!” Sade jag och log mot Joey, Jenn och Will. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 08:38 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Vad?" Frågade jag och sprang ikapp Jossan. Jag såg det hon mena, ett helt och fint bäddat rum. "Men hur?" 23 aug, 2015 08:41 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Jag vet inte” sade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 08:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen