Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
17 aug, 2015 14:47 |
|
Borttagen
|
Det var lite blått.
17 aug, 2015 15:54 |
|
Lele
Elev |
"Kanske" sa Hermione "men först torterar jag dig". "CRUCIO" skrek hon. Jag kände jätte mycket smärta
Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 aug, 2015 16:14 |
|
Borttagen
|
Plötsligt förstod jag. Jag var död.
17 aug, 2015 16:15 |
|
Lele
Elev |
*oj, dog du? Jag menade typ att hon dödat sin katt eller något*
Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 aug, 2015 16:16 |
|
Borttagen
|
* Jag tror att jag är död . Men allt kan ju hända
17 aug, 2015 16:19 |
|
Lele
Elev |
*ok*
Hermione fortsatte tortera mig men tillslut så slutade hon. Hon pekade med staven på mig och sa "avada kedavra". Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 aug, 2015 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring . En lång gestalt gick emot mig.
17 aug, 2015 16:33 |
|
Lele
Elev |
Jag såg hur min kropp föll ihop men jag satt ändå kvar på stolen. Jag tittade på min hand - den var genomskinlig. Jag reste mig upp och märkte att jag inte behövde gå. Jag flög upp i luften. Sedan flög jag neråt igen och flög igenom väggen ut.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 aug, 2015 16:36 |
|
Borttagen
|
Gestalten hade en vit kappa på sig.
17 aug, 2015 16:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen