Firs love Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Firs love Prs
|
Borttagen
|
(Nej tror inte det )
" Okej " sa Erik och Edvin samtidigt och såg på Sara
18 feb, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
(Okej minns inte ivlken klass de går i nu xD för det var väl i åttan eller nian det hände?)
Sara flinar emot Dem "aj nu kommer nu rmala2sa on
18 feb, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
(Typ då Sara kanske gick i nian)
Jacob kom till skolan han var mycket trött men ville vara i skolan ändå.
18 feb, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
okej men vilken klas går dem i?)
Sara suckar ytst
-så klaga inte på varnadra
sa hon
18 feb, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
(8:an?)
" Men det var han som började " sa Erick och Emil i kör och pekade på varandra en trött Jacob gick förbi dom och Sara.
18 feb, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
(aa blir bra=))
Sara suckar 2men killar bara lägg av!" sa hon direkt envist
18 feb, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" okej förlåt Sara " sa Emil och Erick i kör
18 feb, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Sara kollade på dem "så bara väx upp"Sa hon på skoj och log emot dem
18 feb, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
" jaja Sara " sa tvillingarna i kör och log
18 feb, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Sara aucka rtyst "jaja"Sa hon srt på skoj
18 feb, 2015 20:26
|
Du får inte svara på den här tråden.