PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
-Hej, flåsade jag och besvarade kyssen.
1 maj, 2014 17:01
|
|
Borttagen
|
Jag log. Jag hörde gänget, som stod en bit bakom, säga mitt och Clarks namn. Jag brydde mig inte om vad de tyckte.
1 maj, 2014 17:02
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
- Du är, sade jag och började gå mot skolan med Clark.
1 maj, 2014 17:07
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
- Jo, sade jag envist. Vi gick förbi gänget. Eller iallafall nästan. Vanessa tog tag i Clarks axel.
1 maj, 2014 17:18
|
|
Borttagen
|
Jag såg skrämt på Tjejen som tog tag i mig.
1 maj, 2014 17:20
|
|
Borttagen
|
Hon skrattade och slog Clark hårt i magen.
1 maj, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag kved till och föll ihop på marken.
-Din äckliga tönt! Dina föräldrar är döda för att slippa se dig!, skrattade hon
Jag kände hur tårarna kom.
1 maj, 2014 17:23
|
|
Borttagen
|
Jag såg argt på Vanessa. Jag slog henne hårt i ansiktet och sparkade henne i magen. Hon föll ihop på marken.
- Prata aldrig mer sådär med Clark!, röt jag och sjönk ner brevid Clark.
1 maj, 2014 17:26
|
Du får inte svara på den här tråden.