Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 70 71 72 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sprang och sprang till jag snubblade och ramlade på marken och svimmade.

30 mar, 2014 13:11

Borttagen

Avatar


"Mamma? Pappa?" frågade jag ängsligt.
Jag kunde plötsligt prata igen. Inte hade jag ont heller. De log mot mig.
"Ja, lilla vän" sa mamma.

30 mar, 2014 13:12

Borttagen

Avatar


Jag vaknade och kollade mig omkring vart var jag.

30 mar, 2014 13:14

Borttagen

Avatar


"Vad har hänt med mig?" frågade jag.
"Du är här" sa mamma.
"Det vet jag" sa jag otåligt. "Men var är jag?"
"Du fick en sån chock när Julia gedde sig av att du..."
"Vänta lite..." sa jag oroligt. "Är jag död?"
Pappa nickade.
"Nej!!" sa jag. "Ni måste ta mig tillbaka!!"
"Vi kan inte" sa mamma.
"Kan ni ta hit Julia?" frågade jag. "Ali? Sam? De kommer inte klara sig!"

30 mar, 2014 13:17

Borttagen

Avatar


Jag såg mamma, pappa och Marie.
- Vart är jag? Frågade jag.

30 mar, 2014 13:19

Borttagen

Avatar


"Döden kommer ta de också i sinom tid" sa mamma. "Titta där!"
Jag vände mig om. Där stod Julia, skinande vit och orolig.
"JULIA!" ropade jag.

30 mar, 2014 13:21

Borttagen

Avatar


Jag hörde Katie ropa och när jag vände mig om så stod hon där.
- Katie, ropade jag.

30 mar, 2014 13:22

Borttagen

Avatar


"Var är Ali?" ropade jag. "Och Sam?"

30 mar, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


- Jag vet inte vart är jag? Frågade jag.

30 mar, 2014 13:47

Borttagen

Avatar


"Du är död" sa jag.

30 mar, 2014 13:50

1 2 3 ... 70 71 72 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.