Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
Jag sprang och sprang till jag snubblade och ramlade på marken och svimmade.
30 mar, 2014 13:11
|
|
Borttagen
|
"Mamma? Pappa?" frågade jag ängsligt.
Jag kunde plötsligt prata igen. Inte hade jag ont heller. De log mot mig.
"Ja, lilla vän" sa mamma.
30 mar, 2014 13:12
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade och kollade mig omkring vart var jag.
30 mar, 2014 13:14
|
|
Borttagen
|
"Vad har hänt med mig?" frågade jag.
"Du är här" sa mamma.
"Det vet jag" sa jag otåligt. "Men var är jag?"
"Du fick en sån chock när Julia gedde sig av att du..."
"Vänta lite..." sa jag oroligt. "Är jag död?"
Pappa nickade.
"Nej!!" sa jag. "Ni måste ta mig tillbaka!!"
"Vi kan inte" sa mamma.
"Kan ni ta hit Julia?" frågade jag. "Ali? Sam? De kommer inte klara sig!"
30 mar, 2014 13:17
|
|
Borttagen
|
Jag såg mamma, pappa och Marie.
- Vart är jag? Frågade jag.
30 mar, 2014 13:19
|
|
Borttagen
|
"Döden kommer ta de också i sinom tid" sa mamma. "Titta där!"
Jag vände mig om. Där stod Julia, skinande vit och orolig.
"JULIA!" ropade jag.
30 mar, 2014 13:21
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Katie ropa och när jag vände mig om så stod hon där.
- Katie, ropade jag.
30 mar, 2014 13:22
|
|
Borttagen
|
"Var är Ali?" ropade jag. "Och Sam?"
30 mar, 2014 13:43
|
|
Borttagen
|
- Jag vet inte vart är jag? Frågade jag.
30 mar, 2014 13:47
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 13:50
|
Du får inte svara på den här tråden.